کد خبر : 1325563 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 11:51 | 45.9K بازدید | 9 دیدگاه

پایان خوش برای استقلال پرمنتقد

فصل با عنوان سومی و کسب سهمیه آسیا برای استقلال به پایان رسید آن هم در شرایطی که این تیم یکی از فینالیست‌های جام‌حذفی هم هست.

پایان خوش برای استقلال پرمنتقد


به گزارش "ورزش سه"، بعد از 2 فصل ناامیدکننده استقلال در لیگ پانزدهم نزدیک به 18 هفته صدرنشین مسابقات بود تیمی که پرویز مظلومی ساخته بود آن هم بعد از پوست اندازی‌های گسترده در ابتدای فصل و جوان‌تر کردن نسبی تیم برای ترمیم نقاط ضعف.


استقلال در طول فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشت و از آن مهمتر اینکه نمایشی در خور یک قهرمان ارائه نمی‌داد گرچه فوتبال نتیجه‌گرای آنها باعث شد هفته‌های زیادی یکه‌تاز لیگ‌برتر باشند. در این بین منتقدان پرویز مظلومی و استقلال دلایل زیادی برای انتقاد کردن داشتند که در نگاه اول می‌شد به آنها در خصوص انتقاداتشان حق داد اما استقلال براساس افکاری که داشت همچنان روی روند کاری خود پافشاری کرد و در نهایت لیگ را با عنوان سومی به پایان برد.


پرویز مظلومی بعد از بازی با صبا گفت: ما قول سهمیه داده بودیم که به قول خودمان هم عمل کردیم و حالا این شانس را داریم که یک جام هم به طرفدارانمان هم هدیه بدهیم و کار خود را تکمیل کنیم. بله، استقلال که با شکست برابر تراکتورسازی بهترین فرصت برای قهرمانی لیگ را از دست داد، می‌تواند به عملکردش در این فصل تا حدودی بنازد. گرچه طرفداران این تیم همواره دوست دارند تحت هر شرایطی استقلال مدعی قهرمانی لیگ‌برتر باشد نه اینکه تنها به کسب سهمیه دلخوش کند.


حالا وظیفه مظلومی و بازیکنان استقلال سنگین‌تر از قبل است چون آنها باید با بهترین شرایط ممکن خود را برای فینال حذفی آماده کنند تا با برتری مقابل ذوب‌آهن و بالا بردن یکی از دو جام معتبر داخلی کارنامه‌ای به مراتب بهتر از رقیب دیرینه خود بجای بگذارند تا با این موفقیت تا حدود زیادی از غم شکست در دربی و ناکامی در قهرمانی لیگ بکاهد.


استقلال لیگ پانزدهم نه صددرصد اما تا حدود زیادی به اهدافش رسید. نخست اینکه سهمیه آسیا گرفت، شانس قهرمانی در جام‌حذفی پیدا کرد و مهمتر از همه جوانانی به لیگ‌برتر معرفی کرد که می‌توانند تا سال‌ها این تیم را بیمه کند. اما در کنار این‌ها ضعف‌هایی هم داشت که باید برای فصل آتی برطرف کند. از بازی زیبا گرفته تا ضعف‌هایش در ساختار دفاعی و روحی و روانی.

دیدگاه‌ها