کد خبر : 1325596 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 12:33 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی:

گواردیولا کار سختی در فصل اول خواهد داشت

مانوئل پیگرینی،‌ سرمربی منچسترسیتی به پپ گواردیولا، سرمربی فصل بعد این تیم هشدار داد که انتظار فصل رویایی در شروع کارش در لیگ برتر نداشته باشد.

گواردیولا کار سختی در فصل اول خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا در تابستان از بایرن مونیخ جدا شده و راهی منچسترسیتی خواهد شد و هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. پیگرینی که با سیتی هر 3 جام ممکن در انگلیس را کسب کرد و این باشگاه را برای اولین بار به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رساند، به گواردیولا درباره سختی های لیگ برتر هشدار داد.


او گفت:" اگر برای اولین بار در این لیگ مربی گری خواهید کرد، چالش جدیدی پیش رویتان است. من درباره گواردیولا صحبت نمی‌کنم، درباره خودم صحبت می‌کنم و فصل اولی که اینجا بودم. اگر سال‌ها در اروپا مربی گری کرده باشید، آماده این چالش و کسب قهرمانی هستید. من مطمئنم که با وجود سخت بودن این لیگ ، گواردیولا آماده این است که خوب کار کند."

 


پیگرینی درباره عملکرد این فصل تیمش گفت:"  دلیل اینکه نتوانستیم به صدر نزدیک شویم این بود که لسترسیتی بهترین تیم لیگ بود و عالی کار می‌کرد و دلیل دوم تعدد بازی هایمان بود. دلیل سوم هم این بود که در نیمه نهایی چمپیونزلیگ بودیم و نسبت به منچستریونایتد،‌ تاتنهام و آرسنال باید بیشتر بازی می‌کردیم. این کار مارا برای رسیدن به چهار تیم سخت تر می‌کرد و برای همین است که کسب سهمیه در لیگ برتر انقدر سخت است."

دیدگاه‌ها