کد خبر : 1325617 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 13:46 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

شیرزادی: قهرمانی را به پدرم تقدیم می‌کنم

مدافع استقلال خوزستان موفق شد در سال اول حضورش در لیگ برتر یک قهرمانی در کارنامه اش ثبت کند.

شیرزادی: قهرمانی را به پدرم تقدیم می‌کنم

پیمان شیرزادی در مورد دیدار با ذوب آهن در هفته سی ام از رقابت های لیگ برتر به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و همیشه مدعی بوده . ما برای برد آمده بودیم و با تمام وجود بازی کردیم. بازی آخر بود و باید می بردیم تمام وجودمان را در زمین گذاشتیم. این پیروزی و قهرمانی را به تمام هوادارانی که زحمت کشیدند و به ورزشگاه آمدند تقدیم می کنم.


او که یک قهرمانی در کارنامه فوتبالی اش ثبت شد در این بار ادامه می دهد:  سال اولی بود که به لیگ برتر آمده بودم خیلی این قهرمانی لذت داشت آخر بازی واقعا داشتیم با روح الله گریه می کردیم و این اشک شوق بود. هیچ وقت این قهرمانی را فراموش نخواهم کرد. در ضمن جام را تقدیم به پدرم می کنم که خیلی دوست داشت این روز را ببیند اما در بین ما نیست.


شیرزاد درباره حضور پرشور هواداران در استادیوم نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا مردم در این گرما زحمت کشیدند و لطف کردند که به استادیوم آمدند. خوشحالم که مزد زحمات آنها را دادیم و شادی آنها شاد هستیم.


شیرزادی در پایان در مورد اینکه خط دفاعی شان به عنوان بهترین خط دفاع لیگ شناخته شد افزود: ما واقعا خط دفاعی مستحکمی داشتیم و کمترین گل خورده برای ما بود، رکورد دست تیم ماست.

دیدگاه‌ها