کد خبر : 1325626 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 13:57 | 55.4K بازدید | 3 دیدگاه

کدام بازی‌ها جام را از استقلال گرفت؟

استقلال در فصلی که موفق شد رکورد صدرنشینی در 5 فصل اخیر لیگ برتر را جابه جا کند در نهایت به رتبه ای بهتر از سوم نرسید تا حالا هواداران این تیم حسرت امتیازهای از دست رفته را بخورد.

کدام بازی‌ها جام را از استقلال گرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در ابتدای فصل موفق شد فاصله  خوبی با رقبای خود در صدرجدول رده بندی ایجاد کند اما نتایج ضعیف این تیم در نیم فصل دوم باعث شد اختلاف این تیم با رقبا کم کم از دست برود و استقلال در نهایت فصل را در رده دوم جدول رده بندی به پایان برد.


مجید صالح در مورد بازی هایی که قهرمانی را از استقلال گرفت می گوید: من فکر می کنم 3 بازی کلیدی بود که به نوعی قهرمانی را از استقلال گرفت. بازی اول بازی رفت برابر پرسپولیس بود، بازی که ما تا دقیقه 96 از پرسپولیس جلو بود و در ثانیه های پایانی بازی را مساوی کردیم. بازی دوم بازی با استقلال اهواز در تهران بود، بازی که هرچند ما در آن خوب نبودیم ولی بازی را جلو بودیم و می توانستیم برنده شویم. اما بازی سوم هم پدیده بود که ما اگر در آن برنده می شدیم الان شرایط ما خیلی بهتر بود. ما در 3 بازی 3 امتیاز گرفتیم که اگر هوشمندانه تر  بازی می کردیم الان با یک امتیاز اختلاف می توانستیم قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها