کد خبر : 1325627 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 13:57 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

سینک: در لیگ قهرمانان هم قهرمان می‌شویم!

هافبک دو رگه استقلال خوزستان می گوید رفاقت و همدلی رمز موفقیت این تیم بود و در نهایت آنها به قهرمانی رساند.

سینک: در لیگ قهرمانان هم قهرمان می‌شویم!

امید سینک درباره قهرمانی استقلال خوزستان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: مطمئنا ما لستر خوزستانیم و خدا را شکر که قهرمانی آوردیم.ال خوزستان می گوید رفاقت و همدلی رمز موفقیت این تیم بود و در نهایت آنها به قهرمانی رساند.

 

او در مورد دیدار هفته پایانی لیگ مقابل ذوب آهن ادامه داد: 45دقیقه اول خوب نبودیم اما 45 دقیقه دوم هم قسم شدیم و خیلی خوب بازی کردیم. در واقع آقای ویسی بزرگی کرد و نیمه مربیان را برد راستش من هم خیلی دوست داشتم در این بازی به میدان بروم اما مصدوم بودم.


این بازیکن در مورد حضور 40 هزار هوادار خوزستانی در استادیوم می گوید: دست تک تک آنها را می بوسیم و به خاطر خدا و دعای مردم بود که قهرمان شدیم. من واقعا داشتم به این فکر می کردم که ما اگر قهرمان نشویم چطور پاسخ محبت این همه هوادار را بدهیم خدا را شکر می کنم لیاقت قهرمانی را به ما داد.


بازیکن استقلال خوزستان در مورد ثبت یک قهرمانی در کارنامه اش می گوید: فکر نمی کردم اینقدر زود قهرمانی به کارنامه ام بیاید و این موضوع لطف خداست امیدوارم باز هم خدا لیاقتش را بدهد و در سال های آینده به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هم برسیم.


سینک در پایان درباره عدم قهرمانی پرسپولیس افزود: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و آقای برانکو واقعا مربی شایسته ای است که توانست این تیم را از قعرجدول به صدرجدول برساند و  واقعا کار بزرگی است. خدا خواست ما قهرمان شویم. ما با قلبمان به زمین می رفتیم و همه بچه ها می خواستم برای آقای ویسی که واقعا دل بزرگی دارد جان بدهند. در بازی ها طوری به میدان می رفتیم که تا یکی، دو روز بعد از بازی ها بدن هایمان خسته بود. ایشان ما را به قهرمانی رساند. از هواداران پرسپولیس می خواهم ناراحت نباشند چون تیم آنها چیزی کم از قهرمانی نداشت.

دیدگاه‌ها