کد خبر : 1325637 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 14:30 | 29.1K بازدید | 5 دیدگاه

سیف‌اللهی: این جام را به نوروزی تقدیم می‌کنم

هافبک ریزنقش استقلال خوزستان اعتقاد دارد تلاش باعث شد با اینکه خیلی ها فکر نمی کردند این تیم قهرمان شوند آنها به هدف دلخواهشان برسند.

سیف‌اللهی: این جام را به نوروزی تقدیم می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، روح الله سیف اللهی که با عملکرد خوبی پشت سر گذاشت در دادن پاس گل رتبه سوم را کسب کرد گفتگویی مفصل راجع به قهرمانی انجام داد.


از حضور آن همه هوادار هیجان زده شده بودیم


نیمه اول پایاپای بود اما در نیمه دوم با صحبت هایی کادرفنی بچه ها تلاش هایشان را بیشتر کردند و اخر سر قهرمان شدیم.


قهرمانی تقدیم به کسانی که ما را دوست دارند


این قهرمانی را تقدیم به همه خوزستانی هایی می کنیم و همه کسانی که ما را دوست دارند. فقط می توانم از آنها تشکر کنم.


شانس ما و پرسپولیس یکی و فرقمان در تفاضل گل بود


ما و پرسپولیس شانس یکسانی برای قهرمانی داشتیم و شانس استقلال با توجه به باخت بازی یک مانده به آخرش کم شده بود. ما با تفاضل گل صدرجدول بودیم البته 30 هفته را به همین شکل گذراندیم مدام به صدرجدول می آمدیم یا در رتبه دوم سوم حضور داشتیم. از ابتدای لیگ تا انتهای لیگ در بالای جدول بودیم و امتیازهایمان خیلی اوقات با حریفانمان برابر می شد و فقط به خاطر تفاصل گل جابجا می شدیم. با اینکه از اول لیگ بالا بودیم باز هم خیلی ها فکر نمی کردند که ما قهرمان شویم و می گفتند نیم فصل دوم قطعا این تیم رتبه اش در جدول نزول پیدا خواهد کرد اما با تلاش، همت و همدلی برعکسش را ثابت کردیم. البته تیم های دیگر هم تلاش کردند اما با همدلی توانستیم بالای جدول بمانیم و شب گذشته یک شب رویایی را رقم بزنیم.


این جام را به هادی نوروزی تقدیم می کنم


قرار بود پرسپولیسی قهرمان شوند و جام را تقدیم به هادی کنند که قسمت نشد. قسمت نبود که دوست های عزیز من در پرسپولیس به قهرمانی برسند ولی من به عنوان همبازی، هم اتاقی و دوست هادی نوروزی که دو، سه سال با هم بودیم و رابطه مان نیز خوب بود وظیفه خودم دانستم که جام را به او تقدیم کنم و در پایان بازی وقتی بالای سکو رفتم تا جام قهرمانی را بالای سر ببریم پیراهنی که شماره 24 روی آن حک شده بود برتن کردم. این کار ناقابلی بود که انجام دادم  و باز هم می گویم جام را به هادی نوروزی و خانواده محترمش تقدیم می کنم.


قهرمانی قسمت ما بود


پرسپولیسی ها خیلی تلاش کردند ولی قسمت این بود تیم ما قهرمان شود و اتفاق شگفت انگیزی شود و هفته گذشته مصاحبه کردم و گفتم ما غیرممکن را ممکن کردیم. به نظر من آدم با تلاش به هرچه می خواهد می رسد.


به لطف ویسی ما هم مثل اروپایی هم تمرین می کردیم


من از مدیریت، عبدالله ویسی، کادرفنی، تدارکات و تمام کسانی که در کنار تیم بودند و به استقلال خوزستان کمک کردند  و همیشه زحمت کشیدند و در این قهرمانی سهیم هستند و همچنین مردم خوب خوزستان که باعث پیشرفت بیشتر تیم شدند و همچنین بازیکنان تیم تشکر می کنم بخصوص از آقای ویسی که از خانواده اش می زد و به دنبال این بود که خودش پیشرفت کند تا بتواند نکاتی که یاد می گیرد را به تیم منتقل کند. او به سفرهای خارجی می رفت و تمرینات تیم های خارجی را نگاه می کرد و آن را تیم اعمال می کرد و ثمره اش قهرمانی تیمش شد. آقای ویسی در ادامه از این هم موفق تر خواهد شد.


امسال یک هدف بزرگ را دنبال می کردیم


من فکر می کنم که 5، 6 سالی است استقلال خوزستان تاسیس شده سال اول که تیم در لیگ یک حضور داشت و بعد قهرمان شدند در 3 سالی که در لیگ برتر حضور داریم دو سال گذشته تلاشمان این بود این تیم در لیگ برتر حفظ شود و با اینکه سال گذشته شرایط خوبی نداشتیم و برای بقا می جنگیدیم امسال می خواستیم کار بزرگی انجام بدهیم و بازیکنان جوانی داشتیم. با تلاش و همت و استفاده کردن از موقعیت ها در حال حاضر تیم قهرمان شده.


مقام سومی را در پاس گل کسب کردم


در مورد عملکرد کلی ام در این فصل باید بگویم که در کل از خودم در گلزنی راضی نیستم. دوست داشتم امسال زیاد گل بزنم اما از دادن پاس گل راضی هستم و در رده سوم قرار گرفتم  و باز هم خدا را شکر می کنم من در این فصل دو، سه بار مصدوم شدم حتی یک بار داشتم به تیم ملی دعوت می شدم اما مصدومیت این اجازه را به من نداد ولی تلاشم را بیشتر می کنم تا به تیم ملی برسم و می رسم.


از حامیان استقلال خوزستان ممنونم


از تمام مجموعه استقلال خوزستان و از هواداران خوبمان که در سرما و گرما و گردوخاک در استادیوم حاضر می شدند و همچنین هم تیمی هایم تشکر می کنم امیدوارم در آینده به موفقیت های بیشتری برسند و برسم.

دیدگاه‌ها