کد خبر : 1325639 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 14:32 | 30.6K بازدید | 6 دیدگاه

در اهواز سنگ به سرم زدند و نوشتند تمارض کرده

شجاعی : خرمشهر شرایط برگزاری فینال را ندارد

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: روز گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز سنگی از فاصله 30، 40 متری به سر من زدند اما برخی سایت‌ها نوشتند من تمارض کرده‌ام.

 شجاعی : خرمشهر شرایط برگزاری فینال را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، محمدعلی شجاعی در گفتگو با ایمنا در مورد اتفاقات دیدار روز گذشته ذوب‌آهن در اهواز و پرتاب سنگ به سمت وی اظهار داشت: تماشاگران استقلال خوزستان سنگی را از فاصله 30، 40 متری به سمت من پرتاب کردند که به پشت سرم برخورد کرد. جالب است که بعضی سایت‌ها نوشته بودند سرپرست ذوب‌آهن تمارض کرده درحالی که وقتی سنگ به سرم خورد من دیگر چیزی نفهمیدم و به زمین خوردم. سنگ به عضله پشت گوش و گردن من برخورد کرد و فرماندار اهواز هم در نیمه دوم وضعیت سر من که ورم کرده بود را دید و از من عذرخواهی کرد.این بار دوم است که در ورزشگاه غدیر اهواز چنین اتفاقاتی می‌افتد و 2 هفته قبل نیز در بازی پرسپولیس حواشی مشابهی رخ داد. آیا حتماً باید کسی کشته شود یا بلایی سرش بیاید تا مسئولان اهواز فکری به حال این موضوع کنند؟ من در ابتدا نفهمیدم چه چیزی به سرم برخورد کرده است تا اینکه فتاحی نماینده سازمان لیگ سنگ را به من نشان داد و حتماً این اتفاق را در گزارش خود نوشته است.


سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من واقعاً قهرمانی استقلال خوزستان را به مردم خوزستان، سرمربی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم ولی این راهش نیست که شاهد چنین اتفاقاتی در ورزشگاه باشیم. اگر باخته بودند شاید جنازه‌های بازیکنان ما از ورزشگاه غدیر خارج می‌شد.


وی اضافه کرد: در بازگشت تیم هم متأسفانه شیشه‌های اتوبوس ما را با سنگ خرد کردند و به بدنه آن هم خسارت وارد شد.


شجاعی با اشاره به برگزاری فینال جام حذفی به میزبانی خرمشهر گفت: با این اتفاقاتی که در اهواز برای پرسپولیس و ذوب‌آهن رخ داد، مسئولان سازمان لیگ باید به این فکر کنند که آیا فینال جام حذفی را هم می‌خواهند در خرمشهر برگزار کنند؟ این اتفاق ممکن است در این شهر هم تکرار شود.


وی بیان داشت: ما پنجم خردادماه با العین بازی داریم و سازمان لیگ هم که می‌خواهد فینال جام حذفی را نهم خرداد برگزار کند. مگر ظرفیت بازیکنان ما چقدر است؟ تازه در گرمای خرمشهر که به قول معروف خرماپزان است و سازمان لیگ باید فکر سلامتی بازیکنان و کیفیت مسابقه هم باشد.


شجاعی اظهار داشت: خرمشهر شهری حماسه‌ساز بوده و نام بزرگ آن در تاریخ ایران ثبت شده است اما این دلیل نمی‌شود که به خاطر نام خرمشهر، گرما و امکانات کم زمین این شهر را در نظر نگیریم. عوامل باشگاه روز گذشته بازدیدی از ورزشگاه خرمشهر داشتند و کیفیت چمن بسیار بد بود و فکر نمی‌کنم تا زمان برگزاری فینال، شرایط زمین تفاوت زیادی بکند.


سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: ما در مورد تاریخ و محل برگزاری این مسابقه تابع تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم ولی مسئولان باید جمیع شرایط را در نظر بگیرند. مردم اصفهان و هواداران 2 تیم ذوب‌آهن و استقلال چه گناهی کرده‌اند که نمی‌توانند مسابقه فینال را از نزدیک ببینند؟

دیدگاه‌ها