کد خبر : 1325641 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 14:37 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود عابدینی و پاکدامن به جدول ۳۲ نفره جهان

دو شمشیرباز المپیکی کشورمان با غلبه بر حریفانی از قزاقستان و آلمان به جدول ۳۲ نفره مسابقات جهانی جایزه بزرگ اسپانیا صعود کردند.

صعود عابدینی و پاکدامن به جدول ۳۲ نفره جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ اسپانیا که از روز گذشته با حضور ۱۸۷ شمشیرباز از ۳۷ کشور در مادرید آغاز شد، امروز شنبه با برگزاری دیدارهای جدول ۶۴ نفره پیگیری شد. در این بخش از مسابقات فرزاد باهر ارسباران برابر ابراهیمووف از روسیه با نتیجه ۱۵ بر ۸ شکست خورد و از صعود به جدول ۳۲ نفره بازماند این در حالی است که دو نماینده دیگر کشورمان با برتری در این مرحله موفق به صعود شدند. 

 

بر این اساس مجتبی عابدینی که بدون انجام بازی و به طور مستقیم به جدول ۶۴ نفره صعود کرد، در این مرحله مقابل حریف  قزاقستانی و المپیکی خود ۱۵ بر ۱۴ پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد. علی پاکدامن هم در اولین دیدار امروز مقابل واگنر از آلمان قرار گرفت و با کسب برتری ۱۵ بر ۱۳ برابر این شمشیرباز مدعی به جدول ۳۲ نفره صعود کرد. 

 

مجتبی عابدینی و علی پاکدامن که سهمیه المپیک ریو را هم در اختیار دارند تا ساعتی دیگر دیدارهای خود در جدول ۳۲ نفر مسابقات جهانی جایزه بزرگ اسپانیا را برگزار می کنند. در این مرحله از مسابقات عابدینی به مصاف لامبرت از فرانسه می رود و پاکدامن با برنده دیدار شمشیربازان آلمان و روسیه رقابت خواهد داشت. 

 

در چارچوب مسابقات شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ اسپانیا روز گذشته محمد رهبری از صعود به جدول ۳۲ نفره بازماند.

 

مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ اسپانیا از جمله رویدادهای تاثیرگذار در رنکینگ شمشیربازان است.

دیدگاه‌ها