کد خبر : 1325645 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 14:58 | 65.6K بازدید | 6 دیدگاه

صالح: می‌توانستند زودتر بگویند جام می‌خواهیم

مربی استقلال اعتقاد دارد نتایج این تیم در لیگ برتر ایده آل نیست ولی قابل قبول بوده است.

صالح: می‌توانستند زودتر بگویند جام می‌خواهیم

مجید صالح در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می کنم نتایج ما در این فصل خیلی خوب نبود چون اگر خیلی خوب بود که ما الان باید قهرمان می شدیم. با این حال من فکر می کنم نتایج ما با توجه به شرایط موجود و بضاعت مان نتایج بدی نبود و ما موفق شدیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست بیاوریم.


او ادامه داد: من فکر می کنم ما موفق شدیم به قولی که دادیم عمل کنیم چراکه از اول هم هدف گذاری ما برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا بود که به آن رسیدیم. شاید اگر بازیکنان مان مصدوم نمی شدند ما حتی می توانستیم به مقام قهرمانی هم برسیم اما این اتفاق برای ما نیفتاد و بازهم من فکر می کنم نمایش ما در این فصل خوب بود.


مربی استقلال در مورد اینکه اعضای هیئت مدیره این باشگاه مدعی شده اند تیمی که 20 میلیارد هزینه خرید بازیکنانش می شود، حتما برای قهرمانی بسته شده است هم گفت: چیزی که من می دانم این است که روزی که آقای مظلومی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد در برنامه هایی که به اعضای هیئت مدیره ارائه کرد کسب سهمیه آسیایی برای سال اول هدف خود قرار داد. این موضوع به طور مکتوب در باشگاه استقلال وجود دارد و این چیزی است که می شود آن را مشاهده کرد.


صالح خطاب به اعضای هیئت مدیره می گوید: اعضای هیئت مدیره می توانستند همان اول فصل بگویند که ما باغ این هزینه فقط قهرمانی می خواهیم که حالا آقای مظلومی یا قبول می کرد یا نه. البته من بعید می دانم در این این شرایط آقای مظلومی سرمربیگری استقلال را قبول می کرد چون هیچ مربی قول قهرمانی نمی دهد.


او در مورد اینکه گفته می شود اگر بازیکنانی مثل کرار و ریوالدو از استقلال جدا نمی شدند و یا بازیکنانی مثل خسرو حیدری دائم مصدوم نمی شد شاید هرگز بازی به بازیکنان جوان این تیم نمی رسید هم گفت: من سوال شما را طوردیگری جواب می دهم. اگر این بازیکنانی که شما می گویید بودند شاید ما با 10 امتیاز اختلاف صدرنشین می شدیم. پس این حرف ها اصلا درست نیست و بازیکنان جوان ما با توجه به شرایط موجود نمایش بسیار خوبی داشتند.

دیدگاه‌ها