کد خبر : 1325649 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 15:12 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

در فینال ریازور

هدف اصلی رئال: گلزنی در 10 دقیقه اول به دپور

رئال مادرید امروز از ساعت 19.30 در ریازور به مصاف دپورتیوو لاکرونیا خواهد رفت تا با کسب یک پیروزی احتمالی، امیدوار به لغزش بارسا در زمین گرانادا باشد.

هدف اصلی رئال: گلزنی در 10 دقیقه اول به دپور

به گزارش "ورزش سه"، تنها در این صورت است که رئال مادرید شانس قهرمانی در لالیگا را خواهد داشت اتفاقی که تا دو ماه پیش خوشبین ترین هوادار رئال نیز متصور نبود. رئال که پس از دریافت گل اول از بارسا در ال کلاسیکوی برگشت، فاصله اش با این تیم به 13 رسیده بود، توانست با گل های رونالدو و بنزما در نوکمپ به پیروزی دست یافته و فاصله را به 7 کاهش دهد. در ادامه، افت عجیب بارسلونا در لالیگا سبب شد تا این فاصله به یک امتیاز کاهش یابد و حالا کار قهرمانی به روز آخر کشیده شده است.

 

زیدان امروز با تمام مهره های اصلی خود و با تمام قوا به مصاف دپورتیوو در ریازور خواهد رفت؛ ورزشگاهی که تا پیش از سال 2009 برای رئال دژی فتح ناشدنی بود. رئال که 17 سال بود نمی توانست در ریازور بر دپور پیروز شود، به لطف بازی درخشان گوتی موفق به طلسم شکنی شد و از آن پس هرگز کار دشواری برای برد در این ورزشگاه نداشته است. آخرین بار فصل گذشته کهکشانی ها 8-2 در ورزشگاه دپورتیوو به پیروزی دست یافتند.

 

رئال که می داند برای قهرمان شدن باید چشم به لغزش بارسا در گرانادا داشته باشد، امروز با مثلث BBC از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز خواهد کرد؛ با هدف رسیدن به گل در 10 دقیقه ابتدایی و افزایش فشار روی بارسلونا. با توجه به باخت 8-0 چند هفته پیش دپور مقابل بارسلونا، شاید این انتظار از رئال چندان غیرمنطقی نباشد. در هر صورت باید دید رئالی ها می توانند این خواسته زیدان را برآورده کرده و بارسا را از ابتدا تحت فشار قرار دهند یا خیر.

دیدگاه‌ها