کد خبر : 1325654 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 14:37 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

نگرانی بارسایی‌ها از کیفیت چمن ورزشگاه گرانادا

معمولا یکی از حربه های رقبای بارسلونا برای متوقف کردن این تیم در زمین خودشان، خارج کردن وضعیت چمن از حالت طبیعی است.

نگرانی بارسایی‌ها از کیفیت چمن ورزشگاه گرانادا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز دیدار فینال گونه ای در ورزشگاه لوس کارمنس برابر گرانادا پیش رو دارد و برد در این بازی به منزله قهرمانی این تیم خواهد بود. لوئیس انریکه برای آخرین بازی تیمش در لالیگا، تمام بازیکنانش حتی براوو و ساندروی مصدوم را به گرانادا برده است. کاروان بارسا یک روز زودتر به این شهر سفر کرده تا به بهترین شکل خود را مهیای این بازی سرنوشت ساز کند.

 

 

روز گذشته سرمربی گرانادا پیش از نشست خبری خود به ورزشگاه رفت تا وضعیت چمن را بررسی کند. تصاویر او در حال چک کردن چمن ورزشگاه از سوی عکاسان شکار شد و در رسانه های بارسلونا بازتاب زیادی داشت. نگرانی بارسایی ها از کیفیت چمن ورزشگاه لوس کارمنس البته بیهوده نیست.

در بسیاری از ورزشگاه ها برای مختل کردن شیوه بازی بارسا، چمن را بلند کرده و خشک نگاه می دارند تا بازیکنان تکنیکی بارسلونا نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند. این اتفاق امروز نیز به احتمال فراوان تکرار خواهد شد. لوئیس انریکه در نشست خبری دیروز خود با وجود ابراز نگرانی از وضعیت چمن ورزشگاه گفت:" پیش از شروع بازی برای بررسی این موضوع وارد زمین نخواهم شد چرا که از خشکی و بلندی چمن اطمینان دارم. مدت هاست که در ورزشگاه های مختلف به این مساله عادت کرده ایم."

باید دید این حربه گرانادا امروز کارساز خواهد شد یا بارسایی ها با ارائه بازی همیشگی خود عنوان قهرمانی را کسب خواهند کرد.

دیدگاه‌ها