کد خبر : 1325660 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 15:43 | 29.1K بازدید | 2 دیدگاه

افتتاح ورزشگاه مدرن شهر کربلا با مهمانان ویژه

بازگشت ویرای برزیلی به عراق (گزارش تصویری)

ورزشگاه زیبا و مدرن شهر کربلا در مراسم خاصی افتتاح شد تا از این پس میزبان بازی های باشگاهی و ملی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، با برقراری امنیت نسبی در کشور جنگ زده عراق از دو سال پیش مسئولان شهر کربلا با امضای قراردادی با یک شرکت معتبر ترکیه ای ساخت ورزشگاه 30 هزار نفره و مدرن این شهر را آغاز کردند که با تکمیل مراحل ساخت مراسم افتتاح این ورزشگاه با حضور فوتبالدوستان پرشمار این شهر با حضور مهمانان ویژه ای برگزار شد.


در حالی که فدراسیون عراق در تلاش بود تا تیم ملی ایران را برای بازی افتتاحیه ورزشگاه مدن شهر کربلا به این کشور ببرد اما با مخالفت فیفا این دیدار منتفی شد تا برای برگزاری این مراسم عراقی ها تصمیم جدید گرفته و از تیم ملی سال 2007 که همراه با ژولفان ویرا برزیلی جام قهرمانی ملت های آسیا را در مالزی بالای سر برد سود برده و در دیداری با تیم منتخب ستارگان لیگ عراق ورزشگاه را افتتاح کنند.


نکته جالب این بود که ژوروان ویرا برزیلی به عنوان مهمان ویژه به ورزشگاه کربلا رفت وبا در دست داشتن پرچم عراق جلوی تماشاگردان پرشمار عراقی دور افتخار زد تا خاطرات سال 2007 برایش زنده شود. ورزشگاه 30 هزار نفری کربلا یکی از زیباترین ورزشگاه های ساخته شده در خاورمیانه محسوب می شود که امکانات مدرن و استاندارد روز فوتبال دنیا در آن در نظرگرفته شده است.


جاسم کرار ستاره یاغی سابق استقلال هم یکی از بازیکنانی بود که در ترکیب تیم ملی 2007 عراق به میدان رفت تا در مراسم افتتاحیه ورزشگاه شهر زادگاهش نقش ایفا کند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها