کد خبر : 1325674 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 15:50 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

کوئنکا: به کابوس بارسلونا تبدیل خواهیم شد

ایساک کوئنکا، محصول آکادمی فوتبال بارسلونا که هم اکنون برای گرانادا بازی می کند، وعده داد تیمش امروز بارسلونا را از قهرمانی دور کند.

کوئنکا: به کابوس بارسلونا تبدیل خواهیم شد

 

به گزارش "ورزش سه"، کوئنکا حتی سابقه بازی برای تیم اول بارسا را در کارنامه دارد اما یک مصدومیت شدید باعث شد او از ترکیب بارسا دور شده و سرانجام تصمیم به ترک این باشگاه بگیرد. او پس از مدتی بازی در لیگ ترکیه حالا برای گرانادا بازی می کند؛ همان تیمی که امشب برابر بارسا قرار خواهد گرفت و آبی اناری ها برای کسب قهرمانی، نیاز مبرم به کسب پیروزی در این بازی دارند.

 

 

کوئنکا در مورد این بازی به خبرنگاران گفت:" من هوادار بارسا هستم اما الان برای گرانادا بازی می کنم و خودم را مدیون این تیم می دانم. اگر در ترکیب باشم با تمام وجود مقابل بارسا بازی خواهم کرد. جو رختکن به گونه ای است که همه دوست دارند با متوقف کردن بارسلونا، این تیم را از قهرمانی دور کنیم. می خواهیم به تنه ریف جدیدی در فوتبال اسپانیا بدل شویم(تنه ریف در سال های 92 و 93 و در هفته آخر، با شکست رئال قهرمانی را از این تیم گرفت و تقدیم به بارسا کرد) و کابوسی برای بارسلونا. اگر به کامنت های هواداران گرانادا در شبکه های اجتماعی نگاه کنید خواهید دید که آنها نیز از ما چنین خواسته ای دارند."

دیدگاه‌ها