کد خبر : 1325706 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 18:10 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

فینال جام حذفی را 11 خرداد برگزار کنید

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون فوتبال، مشکلات برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه تازه تأسیس خرمشهررا تشریح کرد.

فینال جام حذفی را 11 خرداد برگزار کنید

به گزارش "ورزش سه" از ایمنا، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن امروز با ارسال نامه‌ای خطاب به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، به تشریح مشکلات برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه تازه تأسیس خرمشهر پرداخت.


متن این نامه به شرح زیر است:
«با سلام؛ احتراماً به استحضار می‌رساند، با توجه به گزارش مکتوب نماینده اعزامی این باشگاه به ورزشگاه تازه تاسیس «خرمشهر» که به عنوان محل برگزاری مسابقه فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شده است و همچنین با توجه به فضای فعلی حاکم بر فوتبال کشور، به نظر می‌رسد برگزاری مسابقه فینال جام حذفی مابین 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در این شهر و این ورزشگاه، هدف غایی آن فدراسیون محترم و جنابعالی را که همواره در پی حاکم بودن آرامش و جاری بودن سلامت در فوتبال کشور بوده و هستید حاصل نخواهد کرد.


در همین راستا، ذکر مواردی چند جهت تصمیم‌گیری نهایی جنابعالی و همکاران محترمتان خالی از لطف نیست:
1- ورزشگاه فوق نه تنها در حد و  اندازه نام پرآوازه و شأن معنوی خرمشهر عزیز نیست، بلکه در حال حاضر و با توجه به بازدید میدانی انجام شده توسط نماینده این باشگاه، آمادگی لازم جهت برگزاری چنین مسابقه مهم و حساسی را ندارد.
2- زمین چمن این ورزشگاه با مشاهده مستقیم نماینده اعزامی این باشگاه، در شرایط حداقلی برگزاری یک مسابقه فوتبال نبوده و از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.
3- ورزشگاه فوق در حال حاضر استانداردهای لازم برای برگزاری یک مسابقه معمولی را نیز ندارد چه رسد به برگزاری مسابقه فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور.
4- با توجه به اتفاقات اخیر رخ داده در این منطقه، از جمله اتفاقات حاشیه‌ای در دیدار 2 تیم استقلال اهواز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی اهواز و مسائل رخ داده در مسابقه هفته آخر لیگ برتر مابین استقلال صنعتی خوزستان با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه غدیر این شهر، به نظر می‌رسد برگزاری مسابقه حساس فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تازه تأسیس و امتحان پس نداده خرمشهر، امنیت لازم را تأمین نخواهد کرد.
5- هوای گرم و طاقت‌فرسای خرمشهر در این فصل سال (حدود 50 درجه)، برگزاری یک مسابقه جذاب و در خور نام و شأن خرمشهر پرافتخار و فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را خدشه‌دار خواهد کرد.
علی ایحال، با توجه به جمیع جهات و همچنین موارد ذکر شده بالا و البته موارد جزئی‌تر که خود استحضار دارید و دراین نامه به آنها اشاره‌ای نشد، خواهشمند است در ارتباط با برگزاری مسابقه فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خرمشهر تجدیدنظر به عمل آورید تا خدای ناکرده شأن و مقام شهدای خفته در خاک این منطقه پرافتخار ایران اسلامی دچار خدشه نگردیده و از طرفی فینال حساس و مهم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور مابین ذوب‌آهن اصفهان او استقلال تهران، به خاطره‌ای تلخ در حافظه و تاریخ فوتبال ایران در زمان ریاست جنابعالی تبدیل نگردد.
بدیهی است با توجه به برگزاری فینال حذفی فصل گذشته مابین ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران که با نشست مدیران 2 باشگاه همراه بود به نظر می‌رسد که جهت برگزاری مسابقه حذفی فصل جاری مابین ذوب‌آهن اصفهان و اسقتلال تهران نیز بهتر بود جلسه تبادل نظر در این ارتباط شکل می‌گرفت. لذا خواهشمند است دستور فرمائید مسابقه فوق‌الذکر در روز سه‌شنبه مورخ 95/3/11 برگزار گردد.»

دیدگاه‌ها