کد خبر : 1325717 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 19:42 | 105.7K بازدید | 0 دیدگاه

در جدول تهاجمی ترین تیم ها

پرسپولیس اول شد، استقلال خوزستان ششم!

تهاجمی ترین تیم این فصل از رقابت ها تیم پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ بود.

پرسپولیس اول شد، استقلال خوزستان ششم!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با به ثمر رساندن 50 گل در 30 مسابقه در هر بازی به طور میانگین 1.66 گل به ثمر رسانده و مدت زمانی که این تیم برای زدن یک گل احتیاج داشت 54 دقیقه بود. به عبارت ساده تر پرسپولیس هر 54 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است.


استقلال خوزستان تیمی که به عنوان قهرمانی دست یافته است در جدول تهاجمی ترین تیم ها به عنوان ششمی دست یافت. میانگین گل زده این تیم در هر بازی 1.1 است و این تیم در هر 81 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است.
ضعیف ترین تیم در بعد تهاجم هم استقلال اهواز بود که در مجموع 30 بازی 16 گل به ثمر رسانده است. این تیم در هر بازی نیم گل به ثمر رسانده است و برای دیدن یک گل از تیم سیاوش بختیاری زاده به طور میانیگن باید 168 دقیقه منتظر می ماندیم!
این آمار و ارقام نشان می دهد لیگ برتر در فصلی که گذشت تدافعی بوده چرا که در بیشتر لیگ ها میانگین گل زده تیم های مدعی قهرمانی در هر بازی 2.5 گل یا بیشتر است و به طور میانگین تیم های مدعی قهرمانی در هر 30 دقیقه یک گل می زنند.


در نهایت هم این فصل تیمی به عنوان قهرمانی دست یافت که در بعد دفاع خیلی قوی تر از حمله بود. اشاره امان به استقلال خوزستان است.
جالب اینکه پیش تر بیشتر مربیان باشگاهی تیم ملی را متهم به بازی تدافعی می کردند.
اما این فصل و در مجموع 240 بازی مجموعا 502 گل به ثمر رسید. میانگین گل زده در هر بازی این فصل 2.09 است.

 

 

 

دیدگاه‌ها