کد خبر : 1325721 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 18:07 | 111.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوپر ایجنت پرتغالی برای رفقایش کار پیدا می کند؟

ژرژ مندس به دنبال شغل برای مورینیو و کی روش

هنوز فصل نقل و انتقالات تابستانی شروع نشده اما فعالیت های ژرژ مندس، مشهورترین ایجنت فوتبالی دنیا از حالا شروع شده است.

ژرژ مندس به دنبال شغل برای مورینیو و کی روش

به گزارش "ورزش سه"، همیشه این بازیکنان فوتبال نیستند که در پی یافتن تیمی برای خود از طریق مدیر برنامه هایشان هستند. هستند مربیانی که چنین وضعیتی دارند و ژرژ مندس نیز وظیفه دارد تا تیمی جدید در اروپا برایشان پیدا کند. در زیر نگاهی داریم به مربیانی که بصورت مستقیم یا غیرمستقیم با مندس در ارتباط هستند و به دغدغه فکری او تبدیل شده اند. جالب اینکه در راس این لیست، نام کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران مشاهده می شود:

 

 

کی‌روش: کمک سابق سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد و مربی ناکام رئال در فصل 2003-2004، با تیم ملی ایران تا سال 2018 قرارداد دارد ولی زمزمه های جدایی او به گوش می رسد .

 

نونو اسپیریتو سانتو:این مربی پرتغالی پس از جدایی از والنسیا هنوز بدون تیم است و باید منتظر حضور او روی نیمکت یکی از تیم های اروپایی باشیم.

 

میروسلاو ژوکیچ: مربی کروات پس از جدایی از والنسیا راهی کوردوبا شد اما آنجا هم موفق نبود. ایجنت او کارلوس بوسرو است، مردی که بازوی قدرتمند ژرژ مندس در اسپانیا محسوب می شود.

 

 

 

مورینیو: آقای خاص پس از برکناری از چلسی هنوز بدون تیم است. در مورد مقصد آینده او شایعات زیادی منتشر شده اما منچستریونایتد قوتری ترین احتمال ممکن برای وی محسوب می شود. در اسپانیا از والنسیا هم به عنوان یک گزینه برای مورینیو یاد شده است.

 

مارک ویلموتس: او هم اکنون سرمربی بلژیک است و تا سال 2018 نیز با این تیم قرارداد دارد. شاید با عدم نتیجه گیری بلژیک در یورو 2016 او از سمت خود کنار رود.

 

خوان لوپتگی: سرمربی اسپانیایی پس از برکنار شدن از پورتو فعلا بدون تیم است. وقتی گری نویل از والنسیا اخراج شد او یکی از گزینه های مربیگری این تیم بود ولی قرعه به نام آیستران افتاد. ایجنت او نیز بوسرو است و در بالا اشاره شد که بوسرو، نماینده مندس در فوتبال اسپانیاست.

 

پائولو فونسه کا: مربی فعلی براگا تا 2017 با این تیم قرارداد دارد ولی احتمال خروج او در همین تابستان و رفتنش به تیمی مطرح تر وجود دارد. او به تیمی در خارج از پرتغال خواهد رفت.

 

لوئیس میلا: ملی پوش سابق رئال و اسپانیا ماه فوریه از هدایت تیم لوگو استعفا داد و به دنبال تیمی در اسپانیا است.

 

مانولو خیمنز: او مدت هاست بدون تیم است و واسطه مندس در اسپانیا یعنی بوسرو به دنبال تیمی برای وی در اسپانیا است.

 

سرجیو کنسیسائو: قرارداد او با ویتوریا گیمارش در پایان فصل به اتمام می رسد و به دنبال چالشی جدید است.

 

 

 

کیکه سانچس فلورس: مربی واتفورد دو روز پیش اعلام کرد که از فصل بعد هدایت این تیم را رها خواهد کرد. مربی سابق والنسیا، ختافه و اتلتیکو نزدیک ترین گزینه برای نیمکت والنسیا در فصل بعد محسوب می شود.

 

***

 

این گزارش را نشریه سوپر دپورته، نشریه نزدیک به باشگاه والنسیا کار کرده است و از آنجا که پیتر لیم، مالک سنگاپوری والنسیا، ارتباط بسیار دوستانه ای با ژرژ مندس دارد، این گزارش نمی تواند دور از واقعیت باشد.

 

دیدگاه‌ها