کد خبر : 1325730 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 18:51 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی دورتموند مقابل کلن

بروسیا دورتموند در آخرین دیدار این فصل بوندس لیگا، مقابل کلن با نتیجه 2-2 متوقف شد و فصل را با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن به پایان رساند.

توقف خانگی دورتموند مقابل کلن

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین هفته از فصل 16-2015 بوندسلیگا از ساعتی پیش بروسیا دورتموند میزبان اف ث کلن بود.


بازی با حضور مصمم دورتموندی‌ها در زمین آغاز شد و آنها تنها یازده دقیقه بعد از سوت آغاز توانستند روی شوت گونزالو کاسترو از فاصله هیجده متری دروازه حریف را باز کنند تا حساب کار 1 بر 0 شود. به این ترتیب هشتاد و یکمین گل فصل زردپوشان به ثبت رسید که در نوع خود رکورد به شمار می‌آید. در ادامه دو تیم در تلاش برای نفوذ به زمین یکدیگر بودند اما به جز گل زودهنگام شاگردان توخل و یک فرصت گل نصفه نیمه از کلنی‌ها صحنه خطرناک دیگری مشاهده نشد تا اینکه دقیقه 27 بعد از آنکه اسون بندر توپ را از دست داد، بازیکنان کلن از این اشتباه حداکثر استفاده را کردند و بوسیله آنتونی موده‌سه کار را به تساوی کشاندند.

 

بعد از این گل دورتموندی‌ها دوباره حملات خود را از سر گرفتند و دقیقه 34 اوبامیانگ توپ را به عمق برد و فرصتی را برای مارکو رویس مهیا کرد اما ضربه نهایی این مهاجم ملی‌پوش با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت. به رغم روند بازی مجددا این کلنی‌ها بودند که در دقیقه 43 توسط میلوش یوجیچ به گل دوم رسیدند تا نیمه نخست در استادیوم سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم میهمان به پایان برسد.

 

 

 

 

در نیمه دوم باز هم دورتموندی‌ها شروع بهتری داشتند و آمار حکایت از مالکیت توپ هشتاد درصدی آنها داشت اما هیچ فرصت جدی گلزنی از دو تیم تا دقیقه 60 مشاهده نشد. دقیقه 62 سانتر ریسه در محوطه جریمه  می‌رفت تا موده‌سه و یوجیچ را در موقعیت تهدید دروازه دورتموند قرار دهد اما داور مسابقه این صحنه را آفساید اعلام کرد.

 

چهار رقیقه بعد موده‌سه در مصاف با هوملس توپ را از آن خود کرد و به سرعت به سمت دروازه حریف حرکتی را آغاز کرد اما این توپ هم در نهایت ثمری در پی نداشت. به رغم برتری کلن در این لحظات، قفل دروازه‌ آنها بود که فروریخت. مارکو رویس روی یک ضربه آزاد از فاصله هفده متری دروازه حریف را گشود تا کار به تساوی کشیده شود.

 

بعد از این گل دو مربی به چند تعویض دست زدند که هیچکدام اثری در نتیجه نداشت و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید تا بروسیا فصل را در جایگاه دوم جدول با 78 امتیاز و هفت امتیاز کمتر از بایرن به پایان ببرد

دیدگاه‌ها