کد خبر : 1325732 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 19:43 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن؛ فرافکنی نبوده!

مدیررسانه ای ذوب آهن در برابر صحبت هایی که گفته می شود اتفاقات مورد ادعای این باشگاه غیرواقعی است واکنش نشان داد.

ذوب آهن؛ فرافکنی نبوده!

به گزارش "ورزش سه"، احسان بعیدی، مدیررسانه ای باشگاه ذوب آهن در برابر صحبت هایی که برخی مسوولان اهوازی درباره ادعای این باشگاه مبنی بر اتفاقات حین بازی و پایان آن برای این تیم رخ داده و غیر واقعی جلوه دادن آن، واکنش نشان داد.


او در این باره به خبرنگار ما گفت: آقای علی شجاعی بازیکن سابق تیم ملی ایران در جام جهانی 78 آرژانتین و کاپیتان ذوب آهن در جام تخت جمشید است و فرد کوچکی نیست. متاسفانه اتفاق بدی برای او در جریان بازی برابر استقلال خوزستان رخ داد و پرتاب شیئی آهنی به سمت او و برخورد با ایشان سبب مصدومیت شان شده.


بعیدی ادامه داد: حتی آقای یحیی گل محمدی که در نزدیک نیمکت و ایشان حضور داشتند کاملا متوجه این اتفاق شدند. واقعا جای تاسف دارد که چنین اتفاقاتی اکنون در استادیوم ها رقم می خورد و جای تاسف بیشتر است که برخی ها به دنبال این هستند تا روی این موضوع سرپوش بگذارند و مدعی هستند اتفاقی رخ نداده است. اگر اتفاق بدتری برای ایشان رخ می داد و چشم ایشان آسیب می دید چه کسی در این زمینه پاسخگو بود. به هرحال بهتر است به جای اینکه سرپوش روی این مسائل گذاشته شود و تهمت فرافکنی به ما زده شود، محیط سالمی را برای ارائه یک بازی فراهم کنند. حتی در زمان خروج ما از استادیوم نیز 5 شیشه اتوبوس ما مورد اصابت قرار گرفت و شکسته شد و اگر خوش شانس نبودیم معلوم نبود چه اتفاق تلخی در انتظار ما بود.

دیدگاه‌ها