کد خبر : 1325838 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 08:41 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

روز پایانی بوندس لیگای B

مرگ و زندگی برای حاج‌صفی و فرانکفورتی‌ها

امروز هفته پایانی رقابت های بوندس لیگا B در شرایطی برگزار می شود که fsv فرانکفورت با دراختیار داشتن بازیکن ایرانی خود در جدال مرگ و زندگی به مصاف مهمانش خواهد رفت.

مرگ و زندگی برای حاج‌صفی و فرانکفورتی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، از هفته پایانی رقابت های بوندس لیگای B ساعت 18 امروز یاران احسان حاج صفی در تیم fsv در دیدار سرنوشت ساز میزبان مونیخ 1860 خواهند بود. مونیخی ها با 34 امتیاز چهاردهم هستند و نتیجه این دیدار تاثیری در سرنوشت آنها ندارد اما fsv با 29 امتیاز در رده هفدهم قرار دارد  و برای فرار از سقوط به 3 امتیاز بازی احتیاج خواهد داشت.


در جدول رقابت ها دویسبورگ و fsv با 29 امتیاز به ترتیب شانزدهم و هفدهم هستند و پادربورن با 28 امتیاز در تعقیب آنهاست، هیچ یک از این سه تیم شانس بقای کامل در بازی ها را ندارند اما تیم شانزدهم به پلی آف بقا خواهد رفت و دو تیم آخر مستقیما سقوط می کنند و یاران حاج صفی برای فرار از سقوط مستقیم باید در این دیدار سرنوشت ساز پیروز شده و در انتظار نتیجه بازی همزمان دویسبورگ بمانند.


 امروز نه تنها وضعیت فصل آینده فرانکفورتی ها بلکه سرنوشت آتی احسان حاج صفی نیز روشن خواهد شد. چرا که بعید است احسان با وجود داشتن قرارداد با فرانکفروتی ها در صورت سقوط تیم به دسته سوم در این تیم بماند.

 

دیدگاه‌ها