کد خبر : 1325868 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 11:13 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

آقای گلی‌ام حاصل تلاش بازیکنان بود

ایرانپوریان: ماندن یا نماندن من مهم نیست

مدافع تیم تراکتورسازی تبریز اعلام کرد برای شکست النصر امارات همقسم شده اند.

ایرانپوریان: ماندن یا نماندن من مهم نیست

محمد ایرانپوریان درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با النصر، شانس صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کسب عنوان بهترین گلزن تراکتورسازی در لیگ پانزدهم و برخی مسائل دیگر گفت و گویی را با خبرنگار "ورزش سه" انجام داد که شرح آن در ادامه آمده است:


تمام معیارهای قهرمانی را داشتیم
همه اعضای تیم در طول فصل زحمات زیادی کشیدند اما بدشانس بودیم که نتوانستیم حداقل سهمیه آسیایی را به دست آوریم. الان فقط برایمان حسرت باقی مانده است. ما مدعی کسب عنوان قهرمانی بودیم و در همه پست ها نیز بازیکنان خوبی داشتیم. اگر از نظر معیارهای قهرمانی نگاه کنید، ما همه چیز برای کسب این عنوان داشتیم اما به هر حال نتوانستیم به هدفمان برسیم.


کاش آقای گل لیگ از تراکتور بود
من 6 پنالتی گل کردم و یک گل هم در جریان بازی زدم. اینکه بهترین گلزن تیم تراکتورسازی در لیگ پانزدهم لقب گرفتم، حاصل تلاش بچه ها بوده است. ما در نیم فصل اول مهاجمانی داشتیم که در نیم فصل دوم در جمع مان نبودند و فورواردهایمان تغییر کردند. از کسب این عنوان خوشحالم اما ای کاش مثل دوره های قبلی که کریم انصاری فرد یا ادینیو آقای گل شدند، امسال نیز آقای گل از تراکتورسازی بود. اگر این اتفاق می افتاد، تیم ما صد درصد عنوان قهرمانی را به دست می آورد.


مقابل النصر باید بزرگی کنیم
بازی با النصر نسبت به مسابقات لیگ برای ما متفاوت خواهد بود. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و بزرگی کنیم. کمترین اشتباه را باید انجام دهیم تا به هدفی که داریم، برسیم. انشاءالله بتوانیم نتایج قابل قبولی به دست آوریم و برای نخستین بار تراکتورسازی را به جمع 8 تیم برتر آسیا برسانیم.


ماندن یا رفتن من مهم نیست
ماندن یا نماندن من در تراکتورسازی اهمیتی ندارد. خیلی ها به این تیم آمدند و رفتند. مهم تراکتورسازی است که می ماند. من هنوز تصمیمی برای آینده نگرفتم اما دوست دارم تراکتورسازی همیشه سربلند باشد.


درباره مشکلات مالی حرف نمی زنم
دوست ندارم درباره مسائل مالی صحبت کنم. ما مدت زیادی صبر کردیم و حالا که دو بازی حساس در آسیا داریم، صلاح نیست در این خصوص حرفی زده شود. انشاءالله در آینده همه چیز روشن می شود.

دیدگاه‌ها