کد خبر : 1325875 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 11:44 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش فولاد سال خوبی را پشت سر گذاشت

اکرامی: اعتراضی به کسر 7 درصد نداریم

مدافع تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد سال بعد یکی از بهترین سال های فوتبالی اش خواهد بود.

اکرامی: اعتراضی به کسر 7 درصد نداریم

مصطفی اکرامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره فصلی که گذشت، می گوید: در مجموع فصل بدی برای تیم ما نبود. خداراشکر همه بازیکنان هم به غیر از نصرتی فصل را به سلامتی به پایان رساندیم. عملکرد گسترش فولاد نسبت به سال های گذشته بهترین عملکرد در لیگ برتر بود و جالب اینکه هزینه کمتری هم انجام شده است. ما کمی هم بدشانس بودیم اما اگر برخی مواقع بدشانسی نمی آوردیم، می توانستیم بهتر از این کار کنیم.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: خداراشکر خودم هم فصل خوبی داشتم. البته در یک مقطع مصدوم شدم اما در 7 هفته پایانی به طور کامل بازی کردم و مشکلی نبود. من نهایت سعی خودم را انجام دادم تا بتوانم موفق باشم و فکر می کنم برای تیمم از هیچ چیز کم نگذاشتم.


مدافع گسترش فولاد درباره کسر 7 درصدی از قراردادش بیان می کند: این متممی بود که همه بازیکنان در ابتدای فصل امضا کرده بودند. ما نهم شدیم و طبق متمم باید 7 درصد از قراردادمان کسر شود. اعتراضی هم نداریم و سیاست باشگاه بوده است. به هر حال باید پای چیزی که امضا کرده ایم، بایستیم.


اکرامی در باره آینده اش می افزاید: قرارداد من با گسترش فولاد تمام شده است وبازیکن آزاد هستم. هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما دوست دارم سال آینده یکی از بهترین سال های فوتبالی ام باشد. امیدوارم بهترین تصمیم را اتخاذ کنم.

دیدگاه‌ها