کد خبر : 1325893 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 12:18 | 19.9K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم استقلال قهرمان حذفی شود تا سهمیه بگیریم

اخباری: با افتخار یك فصل دیگر در تراكتور هستم

محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم فوتبال تراكتورسازی تاكید كرد كه تیمش در بازی رفت مقابل النصر دنبال پیروزی است تا در بازی برگشت كار ساده‌ای در پیش داشته باشد.

اخباری: با افتخار یك فصل دیگر در تراكتور هستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سايت فوتبال ايران، اخباري در مورد كسب مقام چهارمي توسط تراكتورسازي در ليگ برتر گفت: ما در بعضي از بازي‌ها امتيازهاي حساسي را از دست داديم كه مي‌توانست به ما كمك كند. تراكتورسازي امسال پتانسيل بالاي خودش را مقابل تيم‌هاي بزرگ نشان داد، ولي ما در چند بازي برخلاف پيش‌بيني نتيجه نگرفتيم. درمجموع عملكرد ما ارزشمند بود، ولي مي‌خواستيم سهميه آسيا را بگيريم تا دلواپسي خاصي نداشته باشيم. حالا چشم به فينال جام حذفي داريم و اميدواريم كه استقلال قهرمان شود تا ما سهميه مستقيم را بگيريم.


او در پاسخ به اين سوال كه براي فصل بعد چه برنامه‌اي داري تاكيد مي كند:من با افتخار يك سال ديگر در خدمت تراكتورسازي خواهم بود و با جان و دل براي اين تيم به‌عنوان يك سرباز بازي خواهم كرد. از حضور در تراكتورسازي و زندگي در تبريز احساس خوبي دارم و اميدوارم در فصل آينده عملكردي بهتر از اين فصل داشته باشم.


او درمورد بازي حساس مقابل النصر امارات،مي گويد:اين بازي براي ما بسيار مهم است و قطعا براي برد بازي خواهيم كرد تا در بازي برگشت كار آسان‌تري داشته باشيم. اين درست است كه به‌دليل فشردگي مسابقات كمي خسته هستيم، ولي مطمئنا با نهايت قدرت مقابل النصر بازي خواهيم كرد.

دیدگاه‌ها