کد خبر : 1325914 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 12:58 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی وست بروم - لیورپول

دو تیم وست برومویچ آلبیون و لیورپول، امروز در ورزشگاه هاوثورنز شهر وست برومویچ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی وست بروم - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ به دنبال این خواهد بود که فصل را در بهترین شرایط و رتبه ممکن به پایان برساند ولی نیم نگاهی نیز به فینال لیگ اروپا دارد.


وست بروم


وست بروم با کسب 42 امتیاز از 37 بازی در رده ی پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته و توانسته خود را از منطقه سقوط نجات دهد. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 3 شکست و 2 تساوی کسب کرده اند و روند خوبی را پشت سر نگذاشته اند. حال باید خود را برای تقابل با لیورپولی آماده کنند که تمرکزش روی این رقابت ها نیست و به فینال لیگ اروپا فکر می‌کند.

 

 5 تقابل اخیر دو تیم با 2 پیروزی برای لیورپول و 3 تساوی به پایان رسیده و کلوپ در نیم فصل اول موفق به کسب نتیجه ای بهتر از 2-2 درآنفیلد نشد. کریس برانت، جیمز موریسون و الکس پریتچارد مصدومین وست بروم هستند که به این بازی نخواهند رسید.

 

 


لیورپول


یورگن کلوپ که تیمش با 59 امتیاز از 37 بازی در رده ی هشتم جدول قرار گرفته، با نیم نگاهی به فینال لیگ اروپا خود را برای این دیدار آماده می‌کند. شاگردان کلوپ حساس ترین دیدار خود را در رقابتی دیگر می‌بینند و پیروز شدن یا شکست خوردن در این دیدار تاثیری در روند فصل آنها نخواهد داشت.

 

با این حال کلوپ به دنبال این است که فصل را در بهترین رتبه ممکن به پایان برساند و از همین رو برای پیروزی تیمش را به میدان می‌فرستد. جردن روسیتر و دنی وارد به دلیل مصدومیت و ممدو ساخو به دلیل محرومیت از سوی باشگاه قادر به همراهی تیم نیستند. حضور جوزف گومز، دنی اینگز،‌جردن هندرسون و دیووک اوریگی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

دیدگاه‌ها