کد خبر : 1325915 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 13:10 | 40K بازدید | 13 دیدگاه

جای نفت آبادان در لیگ برتر خالی است

دست نشان: جناب خان را خوشحال می‌کنیم

سرمربی تیم نفت آبادان امیدوار است فردا در حضور هواداران جشن صعود به لیگ برتر را بگیرند.

دست نشان: جناب خان را خوشحال می‌کنیم

نادر دست نشان در گفت و گو با "ورزش سه" درباره دیدار فردای تیمش مقابل فجرسپاسی که می تواند باعث صعود نفت آبادان به لیگ برتر شود، می گوید: شکر خدا شرایط خوبی داریم. تمرینات خوبی را انجام داده ایم و آماده می شویم تا فردا یک بازی خوب انجام دهیم.


او ادامه می دهد: مطمئنا به عنوان سرمربی تیم نفت به صعود تیمم به لیگ برتر خوش بین هستم. ضمن احترامی که برای تیم فجرسپاسی قائل هستم، باید بگویم تیم ما برای صعود شایسته تر است. نفت آبادان بازیکنان باتجربه ای دارد و امکانات باشگاه نیز مناسب است. از همه مهم تر پشتوانه هواداران آبادانی همواره به کار این تیم آمده است. ما تلاش می کنیم تا بتوانیم صعودمان را قطعی کنیم.


سرمربی نفت آبادان درباره حمایت جناب خان در برنامه خندوانه از این تیم تاکید می کند: جناب خان به همه انرژی می دهند و امیدوارم به تیم ما نیز بیشتر انرژی بدهد. فکر می کنم جای نفت آبادان در لیگ برتر خالی است و امیدوارم با صعود به لیگ برتر جناب خان و همه مردم آبادان را خوشحال کنیم.


دست نشان در پایان می افزاید: هواداران نفت همواره به ما انگیزه داده اند. انشاءالله این عزیزان فردا نیز به ورزشگاه می آیند و حمایت می کنند تا با یک برد دلچسب با حضور آنها جشن صعود بگیریم.

دیدگاه‌ها