کد خبر : 1325920 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 13:28 | 15.9K بازدید | 5 دیدگاه

گزینه سقوط بودیم، حالا شانس صعود داریم

کلانتری: برای شادی مردم شیراز تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز اعتقاد دارد تیمش با وجود مشکلات فراوان کار بزرگی کرده که اکنون یکی از شانس صعود به لیگ برتر است.

کلانتری: برای شادی مردم شیراز تلاش می‌کنیم

علی اصغر کلانتری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش قبل از دیدار فردا با صنعت نفت آبادان که می‌تواند باعث صعود فجرسپاسی به لیگ برتر شود، می گوید: شرایط تیم خوب است. بچه ها سرحال و قبراق تمرینات خودش را دنبال می کنند. خوشبختانه هیچ مصدوم و محرومی نیز برای دیدار فردا نداریم و آماده بازی با نفت آبادان هستیم.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: ما امید زیادی داریم که بتوانیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم. برای برد در بازی فردا به میدان می رویم و تمام هدفمان این است که لیگ برتری شویم. امیدوارم هواداران نیز حمایت کنند تا بتوانیم مردم شیراز را خوشحال کنیم.


سرمربی تیم فجرسپاسی با اشاره به مشکلات تیمش در فصل جاری لیگ دسته اول بیان می کند: تیم ما از ابتدای فصل مشکلات بسیار زیادی داشته است. واقعا تا همین جا هم کار بزرگی کردیم. ما قرار بود گزینه سقوط به دسته دوم باشیم اما اکنون گزینه صعود به لیگ برتر هستیم. این برای ما خوب است. حالا که تا اینجا آمدیم برای صعود به لیگ برتر هرکاری انجام می دهیم.


کلانتری در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار می کند: تنها نکته مثبت تیم ما از ابتدای فصل استقبال خوب هواداران بوده است. تماشاگران واقعا سنگ تمام گذاشتند و ظاهرا قرار است برای تشویق تیم به آبادان هم سفر کنند. ما هر کاری می کنیم تا بتوانیم این عزیزان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها