کد خبر : 1325937 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 15:10 | 69K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با بارسا تی وی

کنایه انریکه به فینالیست شدن رئال در CL

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا از فاکتور شانس، به عنوان یک عامل مهم در موفقیت یک تیم در لیگ قهرمانان یاد کرد و قهرمانی در لیگ را دشوارتر از قهرمانی در چمپیونزلیگ دانست.

کنایه انریکه به فینالیست شدن رئال در CL

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه روز گذشته موفق شد برای دومین بار متوالی بارسلونا را قهرمان لالیگا کند تا بر محبوبیتش میان هواداران این تیم بیش از پیش افزوده شود.  بارسا علاوه بر قهرمانی در لالیگا این شانس را دارد تا یکشنبه اینده در کوپا دل ری با غلبه بر سویا این جام را نیز تصاحب کند. بارسا در لیگ قهرمانان اما با شکست از اتلتیکو در یک چهارم نهایی حذف شد و باید 8 خرداد نظاره گر تلاش رئال و اتلتیکو برای قهرمانی باشد.

 

1111169

 

لوئیس انریکه، سرمربی موفق بارسا در مصاحبه با بارسا تی وی گفت:" بدون کوچکترین تردیدی قهرمانی ما در لالیگا ارزش فراوانی دارد و باید آن را کنار هواداران جشن بگیریم. بسیار به جشن کنار هواداران بد عادت شده ایم. کسب 6 قهرمانی لالیگا در 8 سال اخیر نشان از اقتدار بارسا دارد و خیلی از تیم ها دوست دارند جای ما باشند و به ما غبطه می خورند.

 

معتقدم قهرمانی در لیگ، نتیجه تداوم و ثبات یک تیم در طول فصل است. در لیگ قهرمانان کافی است در یک بازی بد ظاهر شوی تا شانس قهرمانی ات از بین برود. در آنجا وضعیت و فرم یک تیم در مقطعی خاص اهمیت فراوانی دارد. شانس و اینکه در مراحل حذفی به چه تیمی برخورد می کنید هم دخیل است اما در لیگ برای قهرمان شدن باید در طول یک فصل در کسب نتایج مطلوب ثبات داشته باشید و اگر در مقطعی دچار افت می شوید، فرصت جبران خواهید داشت. به همین دلیل قهرمانی در لیگ ارزش فوق العاده بالایی دارد."

دیدگاه‌ها