کد خبر : 1325970 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 16:50 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواری:

مهم‌ترین کارم برگزاری انتخابات سالم است

مراسم معارفه سرپرست فدراسیون جودو و کوراش عصر امروز در دفتر فدراسیون جودو برگزار شد و احمد گواری به عنوان سرپرست موقت این فدراسیون رسماً معرفی و آغاز به کار کرد.

مهم‌ترین کارم برگزاری انتخابات سالم است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از وزارت ورزش و جوانان از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، در مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون که با حضور نصرالله پریچهره نماینده وزارت ورزش و جوانان، انجام شد، گفت: آمده ام تا با کمک خانواده جودو ماموریت اصلی ام که حضور موفقیت آمیز جودو در المپیک است را با آرامش هدایت و مدیریت کنیم ضمن اینکه ماموریت مهم تر بنده برگزاری مجمع انتخابات به بهترین و سالم ترین شکل ممکن است.

 

وی گفت: در سایر فدراسیون ها هم که ماموریت برگزاری مجمع را داشتم همین هدف را دنبال کردم و اکنون که لحظه حساسی برای ورزش جودو و کاروان المپیکی ایران است وظیفه بنده سنگین تر است چون هم باید جودوکاران را برای المپیک آماده نگهداریم و هم اگر بتوانیم مجمع انتخابات را قبل از المپیک برگزار کنیم تا جودوکاران با آرامش کامل به المپیک بروند و این مهم با کمک شما خانواده جودو امکان پذیر است.

 

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی افزود: من همیشه جودو را همطراز کشتی می بینم و براین باورم که جودو اگر از همان ابتدا بهتر و به دور از حاشیه ها پیش می رفت می توانست در بسیاری از میادین مهم مثل المپیک و بازی های آسیایی بار بزرگی را از روی دوش ورزش در کنار کشتی بردارد اما فکر می کنم جودو به حق خود نرسیده است. امیدوارم فضا در آینده به گونه ای باشد که پتانسیل اصلی جودو خودش را نشان دهد و همان رشته ورزشی مدال آوری شود که بنده و شما انتظارش را داریم.

 

 

پیش از سخنان گواری، نصرالله پریچهره نماینده وزارت ورزش و جوانان ضمن معرفی سرپرست جدید فدراسیون جودو گفت: قرار بود در این مراسم رشید خدابخش هم باشد ولی در تماسی که داشتیم گفت تهران نیست و همین جا از زحمات و تلاش های وی قدرانی می کنیم .

 

وی گفت: گواری نیاز به معرفی ندارد چون همه ما او را می شناسیم و از چهره های برجسته و از کارشناسان با تجربه و خبره ورزش ایران هستند و خدمات وی در ورزش بر هیچکس پوشیده نیست، امیدوارم با کمک شما بزرگان و خانواده جودو، گواری بتواند در راه این مسئولیت مهم همچون همیشه موفق و موید باشد.

 

 

آرش میراسماعیلی، غلامحسین علمی، کعبی زاده و استاد لواسانی هم در سخنانی کوتاه اوضاع فعلی جودو را برای احمد گواری تشریح کردند و از حضور وی به عنوان یک چهره مثبت و موجه و از کارشناسان وارسته ورزش در راس فدراسیون جودو در این مقطع حساس به نیکی یاد کردند.

 

 

آرش میراسماعیلی با خیر مقدم به گواری گفت: ما تا یک ماه پیش دوست نداشتیم مجمع فدراسیون و انتخابات الان باشد اما با اتفاقاتی که طی این دو سه هفته افتاد الان دعا می کنیم هر چه زودتر مجمع انتخابات برگزار شود تا تکلیف فدراسیون قبل از المپیک مشخص شود.

 

ناصر پورعلیفرد از کارشناسان ورزش ، آرش میراسماعیلی نایب رییس فدراسیون جودو و کوراش ، غلامحسین علمی دبیر ، صدیقه کعبی زاده نایب رییس ، استاد لواسانی رییس کمیته پیشکسوتان و جمعی از مدیران وزارت ورزش در مراسم معارفه حضور داشتند.

 

 

دیدگاه‌ها