کد خبر : 1325981 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 17:41 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

در هفته قبل اصلا تمرین نکرده بودیم

آقازمانی: از سقوط راه آهن خیلی ناراحتم

سامان آقازمانی با دادن پاس گل در بازی پایانی لیگ نقش موثری در تک امتیازی که تیمش گرفت ایفا کرد.

آقازمانی: از سقوط راه آهن خیلی ناراحتم

آقازمانی در مورد کسب تساوی مقابل استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: به نظرم استقلال انگیزه زیادی داشت زیرا دنبال سهمیه بود و اگر به ما می‌باخت سهمیه را از دست می‌داد. یکسری حواشی از قبل از بازی داشتیم اما اصلا به آنها توجهی نکردیم. در طول بازی موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری بازی را به پایان برسانیم ولی بازی مساوی شد.


او در مورد کری‌هایی که قبل از بازی توسط سرمربی و بازیکنان صبا خوانده شده بود آنها گفته بودند استقلال را شکست می‌دادند اما اینطور نشد ادامه می‌دهد: در هفته قبل اصلا تمرین نکرده بودیم به دلیل مشکلات مالی تصمیم کل تیم این بود که تمرین نکنیم ولی با شرافت به داخل زمین رفتیم و فکر و ذکرمان روی این بازی بود. می‌توانستیم ببریم و سه امتیاز این بازی را بگیریم اما بدشانسی آوردیم.


این بازیکن که عملکرد موثری داشت و موفق شد در بازی پایانی لیگ در تک گل تیمش نقش داشته باشد و یک پاس گل بدهد در این مورد می‌گوید: خیلی دوست داشتم گل بزنم اما نشد و به جایش پاس گل دادم.


بازیکن سابق پرسپولیس در مورد عدم قهرمانی این تیم نظرش را اینگونه بیان کرد: تیمی که در ابتدای فصل شانزدهم جدول است و آرام آرام به صدرجدول می آید یعنی پتانسیل بالایی دارد پس اگر پرسپولیس قهرمان می‌شد یک شگفتی نبود زیرا حقش بود. دلم واقعا برای هواداران این تیم سوخت دوست داشتم پرسپولیس قهرمان لیگ شود اما با اینکه این امر محقق نشد ولی این موضوع چیزی از خوب بودن پرسپولیس کم نمی‌کند در ضمن برای تیم سابقم راه‌آهن نیز بابت سقوط به لیگ یک ناراحتم من برای این تیم خیلی زحمت کشیدم.


 آقازمانی در پایان درباره شرایط کلی صبا در این فصل افزود: ما فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم یک هفته مانده به شروع فصل تازه تیم جمع شد و این تیم خیلی دیر کارش را شروع کرد رفته رفته بهتر شدیم حتی در مقطعی تا رده سوم جدول بالا آمدیم. حمایت‌هایی که قول داده بودند بکنند نکردند و زمانی که مشکلات به وجود می آید روی تمام عوامل تیم تاثیر می‌گذارد و ما هم نتوانستیم در بعضی از بازی‌ها نتایج دلخواهمان را کسب کنیم علیرغم اینکه نمایش خوبی داشتیم و واقعا مشکلات در تیم نمود پیدا کرد.

دیدگاه‌ها