کد خبر : 1326030 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 20:11 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

وداع فرانکفورتی ها با بوندس لیگای B

برد تلخ یاران حاج صفی برابر مونیخ 1860

هفته پایانی رقابت های بوندس لیگای B برای fsv فرانکفورت توام شد با وداعی تلخ تا از فصل آتی این تیم قدیمی در دسته سوم آلمان به بازی بپردازد.

برد تلخ یاران حاج صفی برابر مونیخ 1860

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که احسان حاج صفی بار دیگر در ترکیب اصلی فرانکفورتی ها قرار داشت این تیم به مصاف موینخ 1860 رفت و در شرایطی که با گل دقایق پایانی موفق شد با نتیجه 2-1 به برتری برسد حکم سقوطش به دسته پایین تر را دریافت کرد تا حضور در اروپا برای ملی پوش ایرانی چندان خوش یمن نباشد.


فرانکفورتی ها که در نیم فصل دوم ضعیف ترین نتایج ممکن را کسب کرده و حتی شاهد تغییراتی روی نیمکت رهبری خود بودند نتوانستند در هفته های پایانی نتایج لازم برای بقا را کسب کنند از همین رو برای اولین بار در تاریخ خود به دسته سوم سقوط کردند تا ناکامان بزرگ این فصل بوندس لیگا باشند درست مثل تیم اول این شهر که برای بقا در بوندس لیگا A باید به مصاف نورنبرگ تیم سوم بوندس لیگای B برود.


در این بازی فالکو گوتز سرمربی فرانکفورتی ها از احسان حاج صفی به عنوان مهاجم کاذب در یک سوم دفاعی حریف استفاده کرد بلکه برد تیمش را تضمین کند اما نمایش ملی پوش ایرانی چندان خوب نبود تا بعد از گل تساوی مونیخ احسان در دقیقه 57 از میدان خارج شود تا آخرین نمایشش در ورزشگاه ولفسبانک اشتادیون با تلخی های زیادی توام باشد. بدون شک با این اتفاقی که برای fsv افتاد باید منتظر جدایی حاج صفی از این تیم باشیم چون بعید است مدافع چپ تیم ملی ایران حاضر به بازی در لیگ دسته سوم آلمان شود.


فرانکفورتی ها امیدوار بودند با برتری در این بازی و توقف یا شکست دوئسبورگ مقابل رقیبش حتی الامکان به پلی آف بقا در این رقابت ها برسند اما از شانس بد این تیم دوئسبورگ هم از سد رقیبش گذشت تا فرانکفورتی ها با 34 امتیاز در پایان فصل به رتبه نازل هفدهمی رسیده و در کنار پادربورن راهی دسته سوم شوند. تیم فرایبورگ قهرمان این رقابت ها شد تا در کنار لاپزیک راهی بوندس لیگا شده و نورنبرگ هم با نشستن در جایگاه سوم به دیدار پلی آف با تیم اول فرانکفورت رسید.

 

1111356

دیدگاه‌ها