کد خبر : 1326032 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 19:21 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

سوانسی 1 - 1 منچسترسیتی

سوانسی 1-1 سیتی،سهمیه CL برای سیتیزن‌ها

منچسترسیتی موفق شد با تساوی 1-1 در خانه سوانسی جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

سوانسی 1-1 سیتی،سهمیه CL برای سیتیزن‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مانوئل پیگرینی برای قطعی کردن حضور خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در خانه سوانسی به مصاف این تیم رفتند.

 

بازی را بازیکنان سیتی بسیار سریع و هجومی آغاز کردند و موفق شدند در همان ابتدا دروازه سوانسی را باز کنند. در دقیقه 5 حرکت سریع کوین دی بروین از سمت چپ با پاس به بیرون او برای آگوئرو همراه شد، تا این مهاجم آرژانتینی با ضربه خود فرصت را روی ریباند در اختیار ایهیناچو قرار دهد. مهاجم جوان سیتی نیز از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برد و در برابر دروازه خالی موفق شد گل نخست را وارد دروازه سوانسی سیتی کند.

 

 

 

1111310

 

 

بازی در ادامه با تعادل بیشتری دنبال شد و هر دو تیم صاحب موقعیت های گلزنی شدند. آگوئرو در یک صحنه می توانست کار سوانسی را تمام کند اما ضربه او راه به جایی نبرد.

 

با این حال رفته رفته بازیکنان سوانسی عملکرد بهتری در زمین از خود نشان می دادند هر چند سیتی نیز با رهبری آگوئرو و دی بروین روی ضد حملات بسیار خطرناک نشان می داد.

 

در حالی که می رفت نیمه اول بازی با برتری 1-0 سیتی خاتمه یابد، در دقیقه 46 روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه، آندره آیو، موفق شد با ضربه خود دروازه جو هارت را باز کند. هر چند ضربه آیو در میانه راه به دیوار دفاعی سیتی برخورد کرده بود.

 

 

 

1111313

 

 

نیمه اول بازی با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت.

 

بازی در نیمه دوم آرام تر آغاز شد و بازیکنان سیتی سعی داشتند تا با حفظ تمرکز خود در فاز تدافعی، حداقل نتیجه را برای خود حفظ کنند تا حضورشان را در لیگ قهرمانان قطعی کنند.

 

در دقیقه 56 روی یک ضربه کرنر سوانسی خطرناک ظاهر شد اما ضربه سر فرناندز با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

بازیکنانی سیتی نیز روی حرکات دی بروین و ایهیناچو چند بار درون محوطه جریمه سوانسی خطرناک ظاهر شدند اما مدافعان این تیم با حفظ هوشیاری خود، مانع از موقعیت سازی آن ها شدند.

 

در نهایت نیمه دوم دیار دو تیم کم حادثه دنبال شد تا سیتی با حفظ نتیجه تساوی 1-1، خیال خودش را از بابت حضور در رقابت های لیگ قهرمانان فصل آینده راحت کند.
 

دیدگاه‌ها