کد خبر : 1326084 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 23:43 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

روبن: قول می‌دهم قوی‌تر بازگردم

هافبک هلندی بایرن اظهار امیدواری کرد مصدومیتش را کاملا به دست فراموشی بسپارد.

روبن: قول می‌دهم قوی‌تر بازگردم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بایرن مونیخ با شکست هانوفر در آخرین هفته فصل 16-2015 بوندسلیگا جام قهرمانی را بالای سر برد و امروز عصر در محوطه شهرداری مونیخ جشن این قهرمانی را با حضور پر شور هوادارانش برگزار کرد.

 

در حاشیه این مراسم آرین روبن که مدت‌هاست با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، در مورد آخرین وضعیتش گفت:" قول می‌دهم قوی‌تر از قبل به میادین بازگردم. فصل آینده برایم خیلی مهم است."


این هافبک هلندی که آخرین بار اوایل مارس در دیدار بایرن مقابل دورتموند برای باواریایی‌ها به میدان رفته بود، از آن روز تا کنون به علت آسیب‌دیدگی شدید کشاله ران ار مستطیل سبز دور مانده است.

 

 

1111395

 

 

او که بازی فینال جام حذفی که شنبه هفته آینده باز هم مقابل دورتموند برگزار خواهد شد را هم از دست می‌دهد، افزود:" از نظر روحی شرایط دشواری را پشت سر گذاشتم. هر چه باشد هر بازیکنی دوست دارد به تیمش در هر زمانی کمک کند اما محکوم به تماشاگر بودن صرف بودن، بدترین چیزی است که در دنیا وجود دارد."


گفتنی است روبن قصد دارد در تعطیلات تابستانی به معالجاتش ادامه دهد و خود را برای فصل آینده بطور کامل مهیا سازد، چرا که تیم ملی هلند در تورنمنت یورو 2016 که دهم ژوئن تا دهم جولای در فرانسه برگزار خواهد شد حضور ندارد.

دیدگاه‌ها