کد خبر : 1326100 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 01:25 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار توخل در آستانه رویارویی با بایرن

سرمربی دورتموند معتقد است تیمش برای آماده شدن جهت شکست بایرن در فینال جام حذفی زمان زیادی ندارد.

هشدار توخل در آستانه رویارویی با بایرن

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه فینال جام حذفی که قرار است شنبه آینده از ساعت 22:30 بین بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند برگزار شود، توماس توخل برای ترغیب و افزایش انگیزه دوباره بازیکنانش کار دشواری در پیش دارد.

 

نمایش ضعیفی که این تیم نایب قهرمان روز گذشته در هفته پایانی بوندسلیگا برابر اف ث کلن ارائه داد، آن چیزی نبود که بتواند هفته آتی برای برد مقابل قهرمان لیگ کارساز باشد.

 

از همینرو توماس توخل با هشدار به بازیکنانش در آستانه دیدار فینال جام حذفی برابر بایرن، گفت:" خیلی نگرانم. اما واکنشی که در آن بازی نشان می‌دهیم هیجان‌انگیز خواهد بود."

 

این مربی 44 ساله درمورد علت افت کیفیت بازی تیمش در هفته‌های اخیر افزود:" ما در سی و دو بازی در بوندسلیگا به اضافه لیگ اروپا و جام حذفی با تمام آنچه در چنته داشتیم ظاهر شدیم ولی ده روز پیش از این روند دست کشیدیم و این چیزی است که موجب می‌شود احساس بدی داشته باشیم.

 

 

1089105

 

 

از جذابیت بازی‌مان و آمادگی که از آن برخوردار بودیم کاسته شده و بازگشت به فرم آمادگی قطعا دشوارتر از حفظ کردن آن است. به همین دلیل الان کارمان دو-سه برابر سخت شده است و مقصرش هم خودمان هستیم.

 

اما آنچه روشن است این است که تنها در صورتیکه در بهترین فرم خود قرار داشته باشیم می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم، فقط هم برای همین در برلین به میدان خواهیم رفت. اما در دو هفته اخیر از آن فرم فاصله زیادی گرفته‌ایم و به همین علت در این مدت کوتاه باقیمانده کار زیادی باید انجام دهیم."

دیدگاه‌ها