کد خبر : 1326135 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 10:52 | 104.9K بازدید | 0 دیدگاه

علت اصلی اخراج عقیلی چه بود ؟

احمدی: سپاهان سال بعد سقوط می‌کند!

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد مدیریت باشگاه هیچ اقدام مثبتی برای به ثبات رسیدن این تیم انجام نداده است.

احمدی: سپاهان سال بعد سقوط می‌کند!

رحمان احمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره علل ناکامی های سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر، حواشی موجود در این باشگاه، نحوه مدیریت باشگاه، ماجراهای محرم نویدکیا و برخی مسائل دیگر صحبت های تندی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


هرکاری می توانستند کردند تا تیم به این روز بیفتد


در فصلی که گذشت متاسفانه آقایان هرکاری کردند تا تیم به این روز بیفتد. مسئولان باشگاه هیچ کاری برای اینکه سپاهان از این شرایط خارج شود، انجام ندادند و این روند ادامه پیدا کرد. مسائل روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر زیادی گذاشته بود و حاشیه هایی به وجود آمد و کلا فصل کابوس واری برای سپاهان بود که به بهترین شکل ممکن تمام شد.


سپاهان فصل بعد کاندیدای سقوط است


مدیریت باشگاه هیچ حمایتی از تیم ما انجام نداد تا اتفاقات بدی برای سپاهان رخ بدهد. اگر این تفکرات برای فصل بعد حاکم باشد، شک نکنید سپاهان برای عدم سقوط به دسته اول می جنگد. اتفاقاتی که این فصل بود باید برای فصل بعد حل شود تا مشکلاتی ایجاد نشود.


همه چیز را انداختند گردن محرم و عقیلی


متاسفانه آقایان کم کاری های خود را گردن محرم نویدکیا انداختند و تمام کاسه و کوزه ها را سر محرم شکستند. محرم اگر حرفی زده است، به عنوان کاپیتان تیم چون پیش بینی چنین شرایطی را می کرده، این حرف ها را زده است. من که به عنوان بازیکن در داخل تیم بودم، از خیلی از جریانات باخبر هستم. می دانم که آقایان جوی را علیه نویدکیا و عقیلی درست کردند تا مشکلات را گردن آنها بیندازند. بعد هم که این دو بازیکن را کنار گذاشتند. بازیکنانی سالها برای سپاهان زحمت کشیده بودند و جوانی شان را داده اند خیلی راحت کنار گذاشته شدند. در صورتی که اگر این بزرگترها بودند، شاید تیم نتایج بهتری کسب می کرد.


استیماچ یک وسیله بود


مشکل نویدکیا و عقیلی هرگز با استیماچ نبود. استیماچ یک وسیله بود برای اینکه عقیلی کنار برود. به خودش هم گفتم که کنار گذاشتن عقیلی به نام تو تمام شد اما هیچ پاسخی نداد و فقط یک لبخند زد! این اتفاقات برنامه ریزی شده بود و اینکه دوستان به چه دلایلی چنین کارهایی کردند، برایم جای سوال دارد. واقعا در باشگاه سپاهان کسی عین خیالش نبود وضعیت تیم و بازیکن و مربی چطور است.


عقیلی بازوبند را داخل شورتش گذاشت


اصل داستان هادی عقیلی این بود که او در یک بازی بازوبند را گوشه شورت ورزشی اش گذاشت. هادی در شرایط بازی بود و تیم هم عقب بود. او عصبی شده بود و آرامش نداشت. در چنین لحظاتی آدم سعی می کند سریعتر کارها را انجام دهد و بازوبند را یک لحظه گوشه شورت ورزشی اش گذاشت. کار او را تایید نمی کنم و اصلا می گویم اشتباه بود اما از روی عمد که چنین کاری نکرده است. تمام سعی و تلاش عقیلی این بود که به تیم کمک کند.


هیچ امکاناتی مهیا نبود


در تیم ما منافع فردی به هیچ عنوان مهم نبود اما مشکلات زیادی داشتیم. مشکلات مالی که واقعا بسیار بود اما در کنار این موضوع هیچ کدام از مسئولان نیز به ما کمک نکردند. هیچ کس از نظر روحی از ما حمایت نکرد تا من بازیکن متوجه شوم یک نفر پشتم است. نمی گویم ما بازیکنان مقصر نبودیم اما تقصیر ما درصد کمی را شامل می شود. در سپاهان همیشه همه امکانات مهیا بوده اما امسال ما تعجب می کردیم که چرا شرایط اینطور شده است.


هیچ چیزی از باقریان ندیدم


مدیرعامل باشگاه در چنین شرایطی باید دخالت می کرد و کمک بیشتری انجام می داد. من به شخصه هیچ چیز از باقریان ندیدم. اینکه او عمدا بخواهد تیم را زمین بزند، در جریان نیستم ولی چیزهایی را دیدم که نمی دانم چه بگویم. مدیرعامل بهتر از این می توانست کمک کند. شرایط طوری بود که اگر به او می گفتیم فلان بازیکن مصدوم یا ممنوع الخروج است و نمی تواند همراه تیم باشد، می گفت اشکال ندارد، نیاید!


باشگاه من و بزرگترهای تیم را نگه نمی دارد


من به صورت توافقی یکسال دیگر با سپاهان قرارداد دارم اما بعید می دانم باشگاه تمایلی به ماندن من و بازیکنانی که به عنوان بزرگتر در تیم حضور داشتیم، داشته باشد. بعید می دانم مرا نگه دارند. تصمیم گیرنده در باشگاه سپاهان مدیریت باشگاه است. نه تنها من بلکه بسیاری از بازیکنان شرایطی مانند من دارند و با این شرایط در تیم نمی مانند. آقایان در فصل گذشته استیماچ، عقیلی و محرم نویدکیا را وسیله قرار دادند تا خودشان در امان بمانند.

دیدگاه‌ها