کد خبر : 1326137 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 10:58 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی تلخ سربازان از قوی سپید

ملوان چوب نداشتن گلر ذخیره را خورد

سقوط به دسته اول آن هم در دقیقه 90 بازی های هفته پایانی لیگ برتر سال سیاه ملوان را تکمیل کرد تا تنها تیم شمالی حاضر در سطح اول باشگاهی کشور هم با این رقابت ها وداع کند.

ملوان چوب نداشتن گلر ذخیره را خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان با آن قدمت و طرفداران دو آتشه استحقاق این را داشت که روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری کند به خصوص که می توانست از امتیاز بازیکنان سرباز هم نهایت بهره را ببرد و تیمی در خور طرفدارانش بسازد. شروع رویایی این تیم با برتری مقابل ذوب آهن به یکباره با سرباز کردن مشکلات مالی و منتفی شدن واگذاری باشگاه به بخش خصوصی تحت الشعاع مشکلات قرار گرفت و در این بین سوء مدیریت و تصمیمات اشتباه هم مزید بر علت شد تا اوضاع بدتر از آن چیزی شود که همه پیش بینی می کردند.


حتی آمدن محمد احمدزاده به نیمکت ملوان به عنوان یک مربی بومی که جو انزلی را می شناسد هم تصمیم درستی از آب درنیامد چون این تیم در هشت هفته پایانی تنها یک برد آن هم بعد از مرگ مهرداد اولادی مهاجم این تیم مقابل سایپا به دست آورد و در باقی بازی ها امتیاز از دست داد. در هفته پایانی انزلی چی ها برای بقا تنها به یک تساوی و یا حتی شکست با اختلاف یک گل نیاز داشتند تا بمانند اما مقابل سیاه جامگان هم قوی سپید بالی برای پرواز نداشت و چوب نداشتن یک گلر مطمئن و باتجربه را خورد.


سیدحسین حسینی مرد شماره یک انزلی چی ها در بدترین زمان ممکن آسیب دید و سه هفته پایانی را از دست داد تا ملوانان به دروازه بان های جوان خود اعتماد کنند، اعتمادی که جواب مثبت نداشت به خصوص در مقابل سیاه جامگان که میرزازاد جوان درون دروازه ایستاد و با خوردن دو گل بد زمینه برای شکست ملوان و سقوط تیم را فراهم کرد. البته از این بازیکن جوان که از او به عنوان سرمایه آینده گلری ایران نام برده می شود زیاد نمی توان خرده گرفت چون مقصر اصلی در رقم خوردن این مشکلات باشگاه بود که نتوانست مشکلات مالی را حل و فصل کند.


به هر ترتیب با سقوط ملوان به دسته اول بازیکنان سرباز هم وداع تلخی با مرداب داشتند .نفراتی مثل سیدحسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان و حسین ماهینی در شرایطی از انزلی کوچ کردند که خاطره تلخ سقوط به دسته اول را در کارنامه دوران فوتبال شان ثبت کردند. علاوه بر این سربازها باید جدایی نفراتی مثل رضا درویشی، عزت پورقاز و ... را نیز قطعی دانست تا ملوان در فصل آتی دل به جوانان خود بسته و به دنبال بازگشت به لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها