کد خبر : 1326140 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 11:07 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

الرایه پرده از اختلافات در باشگاه الاهلی برداشت

یوسف آدم یا لوکا؛ دعوا بر سر نیمکت رهبری

با وجود این که بسیاری از رسانه ها از قطعی بودن حضور لوکا روی نیمکت الاهلی خبر می دادند روزنامه الرایه از اختلافات فاحش در میان مدیران باشگاه بر سر انتخاب مربی پرده برداشت.

یوسف آدم یا لوکا؛ دعوا بر سر نیمکت رهبری

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الاهلی بعد از اخراج زلاتکو کرانچار بنا به درخواست نایب رئیس خود به سراغ مربی کروات فصل قبل الشحانیه رفت و با لوکا بوناچیچ پیش قرارداد دوساله ای امضا کرد اما در میانه ها راه مجمع باشگاه زیر بار حضور این مربی نرفت و قرار شد تا یوسف آدم هدایت تیم را به صورت موقت بر دست بگیرد.


نتایج فوق العاده یوسف آدم و انتخاب او به عنوان بهترین مربی دو ماه پایانی لیگ قطر زمینه را برای انتخاب این مربی بومی به عنوان سرمربی برای فصل آتی فراهم کرد اما اختلافات درونی میان مدیران باشگاه باعث بروز جنجال های زیادی در این باشگاه شد تا جایی که امروز روزنامه الرایه پرده از اختلافات فاحش میان رئیس و نایب رئیس باشگاه الاهلی برداشت.


در گزارش روزنامه الرایه آمده است:« الاهلی این روزها اسیر اختلافات درونی میان مدیران عالیرتبه اش است جایی که بخشی به دنبال آوردن لوکا بوناچیچ کروات هستند و بخشی دیگر تصمیم به حفظ یوسف آدم برای هدایت تیم در فصل آتی گرفته اند. البته در یکی ، دو روز گذشته سکوت رسانه ای در این باشگاه به راه افتاده گرچه بسیاری این شرایط را همچون آتش زیر خاکستر می دانند چون آخرین اخبار حکایت از قطعی بودن حضور لوکا روی نیمکت است تا جایی که مربی کروات برنامه های آماده سازی اش را نیز تحویل باشگاه داده و تاریخ شروع تمرینات و اردوی آماده سازی پیش فصل در هلند را نیز ارائه داده است».

دیدگاه‌ها