کد خبر : 1326141 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 11:13 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاکله گسترش فولاد حفظ می شود

کمالوند: تاج مشکل زمین‌های چمن را حل کند

سرمربی گسترش فولاد گفت اعتقاد دارد تیمش می توانسته در جمع 6 تیم اول لیگ برتر قرار بگیرد.

کمالوند: تاج مشکل زمین‌های چمن را حل کند

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در گفت و گو با رادیو ورزش درباره شرایط گسترش فولاد در سالی که گذشت، اظهار داشت: گسترش‌فولاد امسال سومین سال حضور خود در لیگ برتر را سپری می‌کرد. در 2 فصل قبل مشکلاتی بود که همواره تا روزهای آخر این تیم استرس سقوط داشت اما امسال هدف‌گذاری‌مان رتبه تک رقمی بود که موفق به کسب این عنوان شدیم.


او ادامه داد: قبل از این دوستانی که با بخش خصوصی وارد مسابقات می‌شدند ابتدا به جای کار بر روی بخش سخت‌افزاری به بحث خرید بازیکنان نام‌دار روی آورده که یکی از این تیم‌ها استیل‌آذین بود که پس از یکی دوسال از تیم‌داری انصراف داد اما گسترش‌ یک برنامه هدفمند را تدوین کرد و ابتدا یک ورزشگاه مجهز را مهیا کرده و در کنار آن یک روند صعودی قدم به قدم را پشت سر گذاشت.


سرمربی گسترش فولاد همچنین گفت: طی 2 فصل قبل 32 و31 امتیاز به دست آوردیم که امسال مجموعه امتیازات‌مان به 39 رسید و اگر در داوری لطمه نمی‌خوردیم با کسب 45 امتیاز می‌توانستیم بین 6 تیم اول جدول قرار بگیریم. بنابراین تحلیلم از شرایط تیم مثبت است و ما امسال شرایط خوبی داشتیم و حتی در یک مقطع زمانی در رده‌های سوم و چهارم جدول هم قرار گرفتیم.


کمالوند در ادامه تاکید کرد:‌انشاءالله شاکله تیم حفظ شده و در چند پست تیم گسترش را تربیت خواهیم کرد تا بتوانیم خود را به عنوان یکی از مدعیان در فصل آینده مطرح کنیم. گسترش فولاد در این چند سال همواره به دنبال باشگاه‌داری بوده است نه تیم‌داری.


وی در مورد اینکه مصدومیت نصرتی تا چه اندازه در دیدارهای پایانی فصل به ضرر گسترش تمام شد، گفت: در چند بازی اخیر و پس از مصدومیت نصرتی گل‌های زیادی را در هر بازی خوردیم. محمد در 6 بازی آخر نبود و عدم وجود بازیکن باتجربه‌ای مانند او در دیدارهای آخر روی روند تیمی تاثیر خود را گذاشت.


کمالوند در پایان افزود: امیدوارم با آمدن تاج فقط اسم لیگ، حرفه‌ای نباشد و بتوانیم بهترین امکانات و زمین‌ها را برای فوتبال ایران فراهم کنیم. از تاج و مسئولان سازمان لیگ درخواست می‌کنم که برای فصول آینده بحث زمین‌های چمن را حل کرده تا به معنای واقعی همه تیم‌ها به دنبال فوتبال بازی کردن بروند.

دیدگاه‌ها