کد خبر : 1326146 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 11:34 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

آیا کفاشیان ریاست کمیته داوران را قبول می‌کند؟

برخی از داوران طی تماس هایی که با مهدی تاج داشته اند از عملکرد فریدون اصفهانیان در کمیته داوران ابراز نارضایتی کرده اند!

آیا کفاشیان ریاست کمیته داوران را قبول می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، تاکید آنها این است که حتما نباید ریاست کمیته داوران بر عهده یک داور قدیمی باشد کما اینکه در گذشته ای نزدیک مهدی تاج عهده دار این سمت بود.


داوران می گویند از زمانی که فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران شده دستمزد داوران اصلا افزایشی پیدا نکرده در حالی که در کشور هر ساله دستمزد کارگران هم افزایش پیدا می کند! از سویی داوران از این مسئله گله مند هستند که تیم داوری با اینکه هر ساله بابت تبلیغات روی پیراهن میلیاردها تومان اسپانسر می گیرد هنوز فریدون اصفهانیان موفق به خرید هدست های رادیویی برای داوران نشده است و داورانی که از این امکانات بهره مهند هستند هدست ها از سوی خارجی ها به آنها اهداء شده است.


داوران معترض در صحبت های خود به مهدی تاج گفته اند بهترین فرد برای عهده دار شدن این سمت علی کفاشیان است که به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال خیلی درگیر کارهای اجرایی نیست.
این داوران می گویند اگر علی کفاشیانن رئیس کمیته داوران شود داوران علاوه بر فریدون اصفهانیان و هدایت الله ممبینی یک حامی دیگر در فدراسیون فوتبال پیدا خواهند کرد.


قرار است بعد از بازگشت علی کفاشیان از مکزیک مهدی تاج این مسئله را با وی در میان بگذارد و نظراتش را در این باره بشنود.

دیدگاه‌ها