کد خبر : 1326147 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 11:33 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

باقریان: آقای بازیکن! با زبان نمی شود فوتبال بازی کرد

مگر دیوانه‌ام نخواهم سپاهان نتیجه بگیرد؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان پاسخ تندی به بازیکنان معترض تیمش داد.

مگر دیوانه‌ام نخواهم سپاهان نتیجه بگیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، در یکی، دو روز گذشته برخی بازیکنان تیم قدیمی تیم سپاهان اظهارات تندی را علیه مدیریت این باشگاه مطرح کردند.


اصغر باقریان، مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به صحبت های بازیکنان به "ورزش سه" می گوید: هرکسی می تواند حرف بزند اما برایم جالب است که چرا این حرف ها زده می شود؟ اگر به خاطر جریمه 30 درصدی ناراحت هستند، باید بگویم چرا وقتی میلیاردی پاداش می گرفتند، صدایشان در نمی آمد؟


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: آنهایی که می گویند من هیچ کاری برای سپاهان نکردم، بگوید چه باید می کردم؟ باید می رفتم داخل زمین گل می زدم یا داخل دروازه می ایستادم از مهاجمان حریف توپ می گرفتم؟ رحمان احمدی گفته من دوست نداشتم تیم نتیجه بگیرد؛ مگر دیوانه ام؟ این چه حرف هایی است که می زنند؟


مدیرعامل باشگاه سپاهان در بخش دیگری از حرف هایش تاکید می کند: آقایان! فوتبال را باید در زمین چمن انجام دهید. با زبان که نمی شود فوتبال بازی کرد. همین هایی که تیم نتیجه می گیرد، انتظار پاداش دارند، چون جریمه شده اند، ناراحت هستند. این مسائل طبیعی است.


باقریان درباره اینکه گفته می شود مدیران سپاهان بازیکنان قدیمی خود را برای فصل آینده نمی خواهند، می افزاید: این موضوع هرگز صحت ندارد. اصلا خواستن یا نخواستن بازیکن به ما ربطی ندارد. سرمربی آینده تیم لیست خروجی و ورودی اش را مشخص می کند و ما بر اساس آن لیست اقدام می کنیم.

دیدگاه‌ها