کد خبر : 1326148 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 11:35 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت عمان ، بحرین و امارات با درخواست سوریه

ایران مسافر لبنان می‌شود

فدراسیون فوتبال سوریه در هفته های گذشته رایزنی های زیادی انجام داد تا محل برگزاری بازی های خانگی خود را در حاشیه خلیج فارس انتخاب کند اما به نتیجه نرسید.

ایران مسافر لبنان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سوریه که در جمع 12 تیم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفت و در قرعه کشی یکی از حریفان ایران در گروه A شد با توجه به این که دیگر نمی توانست بازی های خانگی خود را در تهران برگزار کند به دستور فیفا به دنبال توافق با کشور دیگری در حاشیه خلیج فارس بود تا بازی های خانگی اش را برگزار کند که تلاش هایش برای رسیدن به این توافق به بن بست خورد.


فدراسیون های فوتبال عمان، بحرین و امارات با درخواست سوریه برای میزبانی بازی های این تیم مخالفت کردند و با توجه به این که قطر هم در این گروه حضور داشت عملا برنامه فدراسیون سوریه برای بازی در حاشیه خلیج فارس به بن بست خورد تا رسانه های این کشور از میزبانی لبنان خبر داده و مدعی شوند تیم ملی سوریه در مصاف های خانگی خود در این گروه باید در ورزشگاه مرکزی شهر بیروت به میدان برود.


ورزشگاهی که برای تیم ملی ایران چندان یادآور خاطرات خوشی نیست و مسلما با قطعی شدن این موضوع می تواند دردسرهای زیادی برای کارلوس کی روش و شاگردانش رقم بزند.

دیدگاه‌ها