کد خبر : 1326168 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 12:34 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه سنگربانانی که برای تیم ها به میدان رفتند

محافظان دروازه‌های لیگ پانزدهم (جدول)

سی و شش دروازه بان در لیگ پانزدهم درون دروازه تیم های مختلف ایستادند، تراکتورسازی و استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی کمترین و بیشترین دروازه بان را درون دروازه خود داشتند.

محافظان دروازه‌های لیگ پانزدهم (جدول)

 

به گزارش "ورزش سه"، در مجموع بازی های لیگ پانزدهم 36 دروازه بان به بازی گرفته شدند. در رقابت های لیگ پانزدهم تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان تنها تیم هایی بودند که تنها از یک دروازه بان درون دروازه خود استفاده کردند، این در حالیست که ملوان بندرانزلی با بدشانسی های متعددی که گریبان این تیم را گرفت از 4 گلر در بازی های خود استفاده کرد.


با بررسی تعداد دروازه بان های مورد در هر تیم همراه "ورزش سه" باشید:


•  استقلال خوزستان؛ 1 دروازه بان
فرناندو ده خسوس – 30 بازی – 2700 دقیقه
گلر برزیلی خوزستانی ها یکی از دو دروازه بانی بود که در تمام بازی های به میدان رفت.


•  تراکتورسازی تبریز؛ 1 دروازه بان
محمدرضا اخباری – 30 بازی – 2700 دقیقه
دروازه بان جوان فوتبال ایران نیز به طور کامل اعتماد امیر قلعه نویی را به همراه خود داشت و توانست یکی از دو دروازه بان باثبات لیگ پانزدهم نام بگیرد.


•  سپاهان اصفهان؛ 2 دروازه بان
شهاب گردان – 15 بازی – 1350 دقیقه
گلر اصلی سپاهانی ها در ابتدای فصل پس از حضور استیماچ جای خود را به دروازه دیگر این تیم داد و مجددا در هفته های پایانی توانست بازهم به درون دروازه اصفهانی ها بازگردد.
رحمان احمدی – 15 بازی – 1350 دقیقه
دروازه نیمکت نشین اصفهانی ها در ابتدای فصل، در میانه ها توانست خود را به ترکیب این تیم نزدیک کند و در هفته های پایانی به دلیل نارحتی قلبی که نصیبش شد بازهم به نیمکت منتقل شد.


•  نفت تهران؛ 2 دروازه بان
علی رضا بیرانوند – 19 بازی – 1665 دقیقه
گلر اول نفتی ها اگر در میانه های فصل هوس جدایی از تیم به سرش نمی زد احتمالا در تمام دیدارهای این تیم می توانست بازی کند اما تنبیه انضباطی که نصیب بیرانوند شد باعث شد مدتی نیمکت نشین شود. البته او 18 دیدار را کامل درون دروازه بود و در یک بازی به عنوان گلر ذخیره به میدان آمد.
وحید شیخ ویسی – 12 بازی – 1035 دقیقه
گلر ذخیره نفتی ها بعد از نیمکت نشینی نفتی ها به عنوان گلر اصلی مطرح شد اما بعدها دوباره جای خود را به بیرانود داد. شیخ ویسی 11 دیدار را به طور کامل درون دروازه حضور داشت و در یک دیدار به دلیل مصدومیت تعویض شد.


•  سایپا؛ 2 دروازه بان
حامد فلاح زاده – 20 بازی – 1755 دقیقه
دروازه بان اول نارنجی در 19 بازی برای تیمش به میدان رفت و در یک بازی نیز به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد.
رادکو دوجکوویچ – 11 بازی – 945 دقیقه
گلر بوسنیایی سایپایی ها در ابتدای فصل جایگزین اخباری شد اما هرگز دروازه بانی که مربیان این تیم تصور می کردند نبود.


•  گسترش فولاد تبریز؛ 2 دروازه بان
گئورگ گئورگیف – 20 بازی – 1800 دقیقه
دروازه بان سابق نفت مسجدسلیمان در این فصل به جمع تبریزی ها پیوست و اتفاقا توانست عملکرد خوب خود را در این تیم نیز ادامه دهد.
داود نوشی صوفیانی – 10 بازی – 900 دقیقه
گلر سابق تیم ملی جوانان ایران در ابتدای فصل دروازه بان منتخب کمالوند محسوب می شد اکا به مرور ذخیره گئورگ شد تا در اواخر فصل و با مصدومیت گلر خارجی بازهم دروازه بان اول شود.


•  صبا قم؛ 2 دروازه بان
حامد لک – 23 بازی – 2070 دقیقه
لک که پیش از این نیز در بین قمی ها حضور داشت این فصل برای دومین بار خود را در این تیم دید اما همچنان عملکرد پرنوسان یکی دو سال اخیر خود را ادامه داد.
میلاد فراهانی – 7 بازی – 630 دقیقه
دروازه بان جوان تیم علی دایی در بازی های آخر توانست خود را به این مربی تحمیل کند و اتفاقا با حضور در بازی های پایانی توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.


•  پدیده مشهد؛ 2 دروازه بان
مجتبی روشنگر – 25 بازی – 2250 دقیقه
گلر با تجربه مشهدی ها و یکی از کاپیتان های این تیم در اغلب دیدارهایی که درون دروازه این تیم حضور داشت تتوانست عملکرد کم نوسانی را از خود به نمایش بگذارد.
علی رضا حیدری – 5 باری – 450 دقیقه
دیگر گلر مشهدی ها به تناوب در بین بازی های پدیده مورد اعتماد رضا مهاجری قرار می گرفت و به دروازه این تیم می رسید.


•  استقلال تهران؛ 2 دروازه بان
سیدمهدی رحمتی – 26 بازی – 2340 دقیقه
گلر اول آبی ها در لیگ پانزدهم و کاپیتان این تیم به مانند سال های اخیر توانست عملکرد خوبی برای تیمش داشته باشد و در کسب بسیاری از نتایج خوب استقلالی ها سهیم باشد.
وحید طالب لو – 4 بازی – 360 دقیقه
دروازه دوم استقلالی ها که از قضا او هم کاپیتان دیگر این تیم است در بین بازی های این تیم در لیگ پانزدهم و با مصدومیت و محرومیت رحمتی توانست خود را به دروازه آّی ها برساند.


•  ذوب آهن اصفهان؛ 2 دروازه بان

رشید مظاهری – 28 بازی – 2520 دقیقه
هرچند مظاهری در لیگ چهاردهم توانست خود را به گل محمدی تحمیل کند اما بدون شک لیگ پانزدهم را می توان دوران اوج بازیگری او دانست که توسط به تیم ملی هم رسید و اولین بازی ملی خود را به ثبت رساند.
محمدباقر صادقی – 2 بازی – 180 دقیقه
گلر اصلی سال های پیش ذوبی ها که مدتهایی را در تیم های سپاهان و سایپا گذراند پس از بازگشت به تیم قدیمی خود نتوانست به دروازه این تیم راه پیدا کند.


•  پرسپولیس؛ 3 دروازه بان
سوشا مکانی – 18 بازی – 1589 دقیقه
دروازه بان اول پرسپولیسی ها تقریبا از همان بازی های اولیه و به دلیل محرومیت نتوانست برای تیمش به میدان برود، محرومیتی که ادامه داد شد و تا پایان فصل هواداران خیری از دروازه بان اصلی خود ندیدند. البته او در 17 بازی به میدان رفت و یک بازی را به دلیل اخراج جای خود را به دروازه بان دیگری داد.
الکساندر لوبانوف – 8 بازی – 661 دقیقه
دروازه بان اول تیم ملی ازبکستان برای حل مشکل دروازه بانی پرسپولیسی ها عازم این تیم شد اما نتوانست کاری را برای این تیم به انجام برساند، لوبانوف 7 بازی کامل برای پرسپولیسی ها به میدان رفت  در یک دیدار نیز به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد.
ایمان صادقی – 5 بازی – 450 دقیقه
دروازه سابق ملوانی ها با درخشش در این تیم توانست به جمع سرخ های پایتخت بیاید اما در این تیم ماندگار نشد و در نیم فصل راهی دسته اول لیگ آزادگان شد.


•  فولاد خوزستان؛ 3 دروازه بان
علی رضا سلیمی – 23 بازی – 2070 دقیقه
دروازه بان اول فولادی ها نتوانست به مانند سال های پیش برای این تیم گلری کند و به همین اسکوچیچ به فکر جذب دروازه بان دیگری در نیم فصل افتاد.
مهرداد طهماسبی – 6 بازی – 540 دقیقه
دروازه بان اصلی صبایی ها در لیگ چهاردهم توانست پس از نیم فصل نیمکت نشینی به دروازه فولاد برسد و به غیر از یک بازی عمکلرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.
مهرداد بشاگردی – 1 بازی – 90 دقیقه
دروازه بانی که در آخرین روزهای نقل و انتقالات به فولادی ها پیوست تنها در یک بازی آن هم در برابر استقلال تهران برای تیمش به میدان رفت و موفق هم نبود.


•  استقلال اهواز؛ 3 دروازه بان
پرویز کریمی – 12 بازی – 1025 دقیقه
دروازه فصل پیش تیم دیگری آبی های خوزستان در این فصل به جمع استقلال اهوازی ها پیوست اما نتوانست به غیر از یکی دو بازی درخشش گذشته را داشته باشد، البته کریمی در 11 دیدار ثابت بازی کرد و در یک بازی نیز تعویض شد.
فرناندو سانتوس – 10 بازی – 855 دقیقه
گلر برزیلی اهوازی ها در 9 دیدار کامل برای تیمش به میدان رفت و در یک بازی نیز از شروع نیمه دوم جانشین پرویز کریمی شد.
احسان مرادیان – 9 بازی – 810 دقیقه
گزینه سوم دروازه بانی در بین اهوازی ها همین دروازه با ن جوان بود و تقریبا می توان گفت به نسبت دو دروازه بان دیگر عملکرد بهتری از خود نشان داد.


•  سیاه جامگان؛ 3 دروازه بان
محسن فروزان – 11 بازی – 990 دقیقه
دروازه بان شمالی مشهدی ها تنها 11 بازی در جمع سیاه جامگان دوام آورد و با اختلافی که با سرمربی تیمش داشت از این تیم جدا شد و به جمع راه آهنی ها پیوست.
 محمد ناصری – 10 بازی – 900 دقیقه
او سومین دروازه بانی بود که این فصل به دروازه این تیم مشهدی راه یافت و اتفاق عملکرد خوبی هم از خود به نمایش گذاشت.
محمدحسن عین افشار – 9 بازی – 810 دقیقه
عین افشار دروازه دوم این تیم بود که هر از گاهی جای خود را با ناصری عوض می کرد، او در چند بازی توانست عملکرد فوق العاده از خود به نمایش بگذارد تا این تیم به فکر جذب گلر دیگری نیفتد.


•  راه آهن؛ 3 دروازه بان
ایگور ننزیچ – 14 بازی – 1215 دقیقه
ننزیچ که پس از یک بار جدایی مجددا به جمع راه آهنی ها پیوسته بود در نهایت بازهم از این تیم جدا شد، او البته در 13 بازی به میدان رفتن و در یک دیدار نیز از زمین اخراج شد.
محسن فروزان – 13 بازی – 1170 دقیقه
گلر جدا شده از سیاه جامگان به جمع راه آهنی ها آمد و اتفاقا توانست عملکرد فوق العاده ای برای تیمش به نمایش بگذارد، عملکردی که در نهایت منجر به ماندگاری این تیم نشد.
علی محمد رمضانیان – 4 بازی – 315 دقیقه
گلر جوان و گمنام راه آهنی ها در نیم فصل اول و در چند بازی توانست برای این تیم به میدان برود، رمضانیان البته در 3 بازی کامل به میدان رفت و یک بازی نیز جایگزین گلر اخراجی تیمش شد.


•  ملوان بندرانزلی؛ 4 دروازه بان
سیدحسین حسینی – 15 بازی – 1350 دقیقه
گلر جوان ملوانی ها که در ابتدای فصل در چند بازی برای تیمش به میدان رفت پس از جدایی پاشنکو بازهم توانست دروازه بان اول تیمش شود اما در بازی های انتهایی بازهم دچار مصدومیت شد و نتوانست در سه بازی آخر برای تیمش به میدان برود.
سرگئی پاشنکو – 12 بازی – 1080 دقیقه

گلر مولداویایی ملوانی ها که برای دومین بار به این تیم پیوسته بود در نهایت نتوانست ماندگار شود و به نوعی دست ملوانی ها را درون دروازه خالی گذاشت.
نیما میرزازاد – 2 بازی – 180 دقیقه
گلر تیم ملی جوانان در دو بازی آخر برای تیم شهرش به میدان رفت، شاید اگر میرزازاد در این شرایط پراسترس مجبور نمی شد وارد دروازه تیش بایشتد قطعا معرفی بهتری از خود ارائه می کرد.
آیدین قویدل – 1 بازی – 90 دقیقه
دروازه سوم انزلی چی ها در بازی بیست و هشتم و به دلیل مصدومیت گلر اصلی مجبور شد درون دروازه این تیم بایستد و البته با بدشانسی هایی هم روبرو شود.

 

1111451

دیدگاه‌ها