کد خبر : 1326173 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 12:59 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت نفت تهران در انتظار نفت آبادان!

تیم فوتبال نفت آبادان در صورت صعود به لیگ برتر از حمایت وزارت نفت برخوردار نخواهد بود.

سرنوشت نفت تهران در انتظار نفت آبادان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت تهران در فصل جاری رقابت های لیگ برتر با مشکلات مالی بسیار زیادی دست و پنجه نرم کرد. این تیم که دیگر از سوی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران حمایت نمی شود، در آستانه واگذاری قرار گرفته و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظارش است.


این در حالی است که یک تیم دیگر از زیر مجموعه های وزارت نفت شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد. نفت آبادان امروز در شرایطی به مصاف فجر سپاسی شیراز می رود که در صورت پیروزی جواز حضور در لیگ برتر را به دست می آورد.


این اتفاق اگرچه برای مردم آبادان و هواداران نفت خبر خوشی تلقی می شود اما سرآغازی برای مشکلات عدیده باشگاه جنوبی خواهد بود.


احمد ابراهیمی، سرپرست باشگاه نفت تهران در این باره به "ورزش سه" می گوید: بر اساس آیین نامه، وزارت نفت نمی تواند از تیم های حرفه ای هیچ گونه حمایتی انجام دهد. تا زمانی که تیم ها در لیگ دسته اول یا پایین تر هستند، حرفه ای محسوب نمی شوند و وزارتخانه مورد حمایت قرارشان می دهد اما وقتی به لیگ برتر صعود می کنند، دیگر از حمایت وزارت برخوردار نیستند. بر این اساس نفت آبادان نیز در صورت صعود به لیگ برتر نمی تواند بودجه ای از وزارت نفت بگیرد و احتمالا دچار مشکلات زیادی خواهد شد.


به نظر می رسد سرنوشت نفت تهران در انتظار نفت آبادان نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها