کد خبر : 1326199 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 13:58 | 54.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش ویژه شفیع‌زاده‌ها به مربی قهرمان

ویسی: گزینه اولم استقلال خوزستان است

شاید اگر یک پرچم اشتباه در بازی هفته پایانی لیگ ششم برای استقلال اهواز نبود، امروز خوزستانی‌ها چهارمین قهرمانی خود را در جشن می‌گرفتند، اما قسمت این بود که اولین تیم آبی‌پوش جنوبی قهرمان لیگ، برادر کوچک استقلال اهواز باشد.

ویسی: گزینه اولم استقلال خوزستان است

به گزارش "ورزش سه"، شهرام شفیع‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اهواز هرچند در این سال‌ها کمتر در اتفاق‌های فوتبالی شرکت کرده اما همچنان حمایتش را از تیم‌های جنوب کشور دریغ نکرده است. سال‌ها بعد از نایب قهرمانی استقلالی‌های اهواز و قهرمانی نارنجی‌پوشان سایپا که چندان هم جوانمردانه نبود، شفیع‌زاده با دعوت از عبدالله ویسی به دفتر مجللش پاداش قهرمانی را به مرد اول فوتبال ایران در روزهای گذشته تقدیم کرد.


امروز عبدالله ویسی سرمربی تیم قهرمان استقلال خوزستان به همراه بهمن روشنایی سرپرست این تیم و البته مدیرعامل این باشگاه خوزستانی، سیدجواد نعمتی‌نژاد به دفتر کار شهرام شفیع‌زاده رفتند تا مالک باشگاه استقلال اهواز از آنها تجلیل کند. در این مراسم عبدالله ویسی به نمایندگی از کل تیم 50 سکه طلا از شفیع‌زاده دریافت کرد و البته گفتگوهای جالبی بین آنها ردوبدل شد.


شفیع‌زاده در طول گفتگویی که با عبدالله ویسی و البته سایر اعضای استقلال خوزستان داشت بارها تاکید کرد که استان خوزستان سرشار از استعدادهای برتر فوتبال است و فقط یک عبدالله ویسی لازم است تا توان بالقوه آنها را بالفعل کند. شفیع‌زاده در این جلسه دوستانه گفت: متاسفانه خیلی‌ها هستند که وقتی تیم قهرمان می‌شود شروع به حمایت می‌کنند اما من وظیفه خودم می‌دانستم که در همان از استقلال خوزستان که نماینده استان خوزستان است حمایت کنم. خدا را شکر می‌کنم این تیم توانست بار دیگر آبروی استان را بخرد و به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد.


اما بزرگترین دغدغه استقلالی‌ها در این روزها ادامه همکاری عبدالله ویسی با این باشگاه خوزستانی است. ویسی بعد از قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر حالا پیشنهادی جدی از سپاهان دریافت کرده است و گفته می‌شود با توجه به شرایط مالی خوب این باشگاه اصفهانی سرمربی موفق استقلال خوزستان برای پاسخ مثبت دادن به این پیشنهاد وسوسه شده است. شفیع‌زاده در این‌باره هم گفت: آقای ویسی شما تیم قدرتمندی ساخته‌اید که می‌تواند سال‌های سال در لیگ برتر درخشش داشته باشد. شما در این تیم بمان و قول می‌دهم من هم این باشگاه را حمایت مالی کنم تا این تیم فصل آینده حضور قدرتمندانه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.


اما عبدالله ویسی هم در مورد قهرمانی تیمش صحبت‌های جالبی با شهرام شفیع‌زاده انجام داد: ما امسال قهرمان شدیم چراکه در تیم ما بسیار جو خوبی وجود داشت. از مسئولان استان گرفته تا مدیران تیم همه نوع حمایتی از استقلال خوزستان کردند که ما موفق شویم شاید اگر حمایت آنها نبود، هرگز این اتحاد به وجود نمی‌آمد.


او همچنین از اینکه شفیع‌زاده اعضای باشگاه استقلال خوزستان را به این مراسم دعوت کرده است حسابی ابراز خوشحالی کرد: من از شما تشکر می‌کنم چراکه از روز اول حامی تیم ما بودید و به ما کمک کردید که بتوانیم بدون دغدغه راهمان را ادامه بدهیم. از اینکه این مراسم را برای ما ترتیب دیدید واقعا از شما متشکرم.


ویسی همچنین در پایان صحبت‌هایشان در مورد رفتن یا ماندن در استقلال خوزستان گفت: من همانطور که گفتم خودم هم دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم ولی شرایط باید برای حضور ما در آسیا فراهم باشد. نمی‌شود که در آسیا زنگ تفریح باشیم و باید مسئولان به ما کمک کنند که بتوانیم تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنیم.  


به نظر مهمترین دغدغه تیم ویسی پایان قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی است و اینکه آنها برای تمدید قرارداد درخواست‌های نجومی دارند. شاید تجربه استقلال اهواز راه خوبی پیش پای استقلال خوزستان بگذارد، تیمی که باید بتواند خود را با مختصات قهرمانی هماهنگ کند.

 

 

1111582

 

1111584

 

1111585

 

1111586

 

1111583

دیدگاه‌ها