کد خبر : 1326219 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 16:07 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

تا هفته آینده انتخابم را نهایی می‌کنم

کاظمی: می‌خواهم در کورس قهرمانی بجنگم

سرمربی فعلی تیم سیاه جامگان به صراحت عنوان می کند در لیگ شانزدهم به طور حتم در تیمی فعالیت خواهد کرد که در کورس قهرمانی به سر ببرد.

کاظمی: می‌خواهم در کورس قهرمانی بجنگم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی یکی از مطرح ترین مربیان سال های اخیر فوتبال ایران محسوب می شود، او در لیگ های پانزدهم و چهاردهم مانع از سقوط تیم های سیاه جامگان و راه آهن شد، در لیگ سیزدهم روی نیمکت ذوب اهن نشست و در بازی های پلی آف مانع سقوط این تیم به دسته اول شد، پیش از آن نیز پیکان را راهی لیگ برتر کرده بود و گسترش فولاد را نیز به فینال جام حذفی رسانده بود. با او در رابطه با آخرین تصمیم او برای ماندن در مشهد و یا کوچ به شهر دیگر به صحبت نشستیم.


در تیمی خواهم بود که برای قهرمانی بجنگد
یقین بدانید در فصل آینده در تیمی مربیگری خواهم کرد که برای قهرمانی بجنگد، تیمی که تشکیلات قوی داشته داشته در انتخاب من تاثیر بسزایی دارد، حضور روی نیمکت تیمی که نیفتادن بجنگد به درد من نمی خورد و ترجیح می دهم استرس و فشار رقابت را برای کورس قهرمانی داشته باشم نه برای نیفتادن.


هنوز نگفته ام می مانم
من هنوز اعلام نکردم در تیم سیاه جامگان خواهم ماند یا خیر، نقش مربی در موفقیت هر تیمی بین 7 تا 10 درصد است، من باید در آرامش باشم تا بتوانم نتیجه بگیرم، اگر قرار باشد پیش از هر بازی دغدغه خیلی چیزها را داشته باشم نمی توان کار کرد، سال گذشته و روی حساب رفاقت با آقای عباسی این کار را کردم و در تیم ماندم اما قرار باشد من بمانم دیگر نباید به این ترتیب باشد.


تا هفته آینده انتخابم را نهایی می کنم
من برای انتخابم زمان دارم و ترجیح می دهم با آرامش پیشنهادات را بررسی کنم و ببینم اوضاع به چه ترتیب پیش می رود، حداکثر سعی می کنم تا هفته آینده این کار را به نتیجه برسانم و تصمیم نهایی خودم را بگیرم. بهرحال زمان هم نباید از دست داد.


باید با بازیکنان تسویه حساب شود
اگر قرار باشد من با سیاه جامگان قرارداد ببندم شرط و شروطی دارم، تسویه حساب با تمام بازیکنان شرط اول من است که اتفاقا مالک و مدیرعامل باشگاه هم استقبال کردند، بازیکنان ما زحمت کشیدند بعضی ها از ابتدای اول و بعضی ها از میانه های فصل برای این تیم تلاش کردند و پولی نگرفتند. پس از آن باید بازیکنان و عواملی را جذب تیم کنیم که بتوانیم برای قهرمانی بجنگیم. باید امکانات قوی بیاوریم و یک حمابت عمومی از تیم بشود. این تیم هنوز از چارت لیگ دو استفاده می کند که باید به روز شود.


مسئولین استان می توانند کمک کنند
چرا مشهد نباید سهمیه بگیرد؟ امروز آقای شهردار گفتند باید استعدادیاب بگذاریم تا بتوانیم از همه سرمایه های مشهد استفاده کنیم، این فکرها متعالی است، افرادی مانند آقای مرتضوی، شهردار مشهد، دکتر قالیباف که در پاس هم خدمت ایشان بودیم، آقای صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان در خراسان، آقایان شیران و پژمان فر نماینده های شهر می توانند بیایند و کمک کنند تا این تیم تشکیلات قوی و هدفمند داشته باشد.


اینجا استراتژی 5 ساله می خواهد نه یک هفته ای
به این تیم باید نگاه ویژه ای داشت، هواداران مشهدی انسان های قانعی هستند که با موفقیت این تیم می توانند زندگی کنند، در هفته گذشته همه دیدند که وفاقی که تشکیل شده بود و بسیج عمومی یکی از مهم ترین دلایل ماندن تیم بود، اما این وفاق باید در همه سال باشد، این تشکیلات باید آنقدر قوی و هدفمند باشد که در کل سال به تیم کمک کند و در کورس قهرمانی نگه دارد. این باشگاه باید استراتژی 5 ساله داشته باشد تا یک هفته ای.


افتادن ملوان یک فاجعه است!
متاسفم که تیم ریشه داری مانند ملوان به دسته اول می رود، تیمی مانند راه آهن که دستی دستی پر پر شد، خیلی ها برای این تیم ها زحمت کشیدند اما در نهایت می بینیم که وقتی تشکیلات شکل نمی گیرد یک فاجعه مانند سقوط ملوان به وجود می آید، الان مردم انزلی در چه حالی هستند؟ مردمی که عاشق تیمشان هستند، این فاجعه است که از شمال ایران تیمی در سطح اول فوتبال ایران نداریم.


خداوند به تلاش نگاه می کند
چندی پیش در جایی گفتم خداوند کمک کرد و ما سقوط نکردیم اما بعضی دوستان به طنز گفتند این خدا خدای ملوان هم هست، بله خدای همه هست اما خداوند هم به تلاش نگاه می کند، مگر ملوان سال گذشته آن طور تلاش نکرد؟ همه دیدند مزد زحماتش را هم گرفت، ما هم تلاش مان را به کار بستیم و سعی کردیم از تمام استعدادهای مان استفاده کنیم و از طرفی عنایت اعتقادی هم شامل حال ما شد و توانستیم به موفقیت برسیم.


کسی تصور ماندگاری از ما نداشت

امسال کسی تصور نمی کرد این تیم در لیگ برتر بماند اما خدا را شکر این اتفاق افتاد، همه استان تلاش کردند و در بازی آخر به کمک تیم آمدند. از بازیکنان ممنونم که از جان مایه گذاشتند، همینطور از مدیریت و همه مسئولان که در بازی آخر با تمام توان به کمک تی شتافتند، امیدوارم این کمک ها و تلاش برای موفقیت تیم، همیشگی باشد.

دیدگاه‌ها