کد خبر : 1326235 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 17:38 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم به اعتبار ایران در آسیا نیز فکر شود

شجاعی: حکم دیدار استقلال و تراکتور را اعلام کنید

سرپرست ذوبی ها اظهار امیدواری می کند مسئولان در رابطه با تعیین تاریخ فینال جام حذفی به اعتبار ایران نیز فکر کند.

شجاعی: حکم دیدار استقلال و تراکتور را اعلام کنید

به گزارش "ورزش سه"، علی شجاعی در رابطه با حرف و حدیث های مربوط به تاریخ فینال جام حذفی می گوید: سال گذشته هم همین اتفاق افتاد، نفتی ها در آسیا حضور داشتند و درخواست کردند به دلیل بازی در آسیا تاریخ دیدار فینال عقب بیفتد و ما هم به دلیل اعتبار کشورمان موافقت کردیم.


وی ادامه داد: امسال هم این اتفاق برای ما افتاده است، ما در بازی حساسی به میدان خواهیم رفت، دیداری که حیثیتی است و پیروزی در آن برای همه ایران است، اما متاسفانه می شنویم مسئولان اعلام کردند این بازی در همان تاریخ قبلی برگزار شود که متاسفانه اگر این اتفاق بیفتد به نظر من نهایت کم لطفی در رابطه با نماینده ایران در لیگ قهرمانان صورت گرفته است.


شجاعی ادامه داد: امیدوارم در این رابطه مسئولان به حیثیت و اعتبار کشورمان هم فکر کنند تا هم به تیم ذوب آهن کمک شود و هم نتیجه خوبی برای ورزش کشورمان به دست بیاید.
سرپرست ذوبی ها ادامه می دهد: نمی دانم چرا حکم دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی اعلام نمی شود، امیدوارم دوستان در این رابطه هرچه سریعتر اقدام کنند، همیشه مدت زمان کمی بعد از آن اتفاق رای کمیته انضباطی اعلام می شود اما نمی دانم چرا این بار اینقدر زمان برده است تا رای مربوط به آن بازی اعلام شود. امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد و اسامی محرومان بازی فینال جام حذفی را اعلام کند تا به طور رسمی همه در جریان محرومان بازی فینال قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها