کد خبر : 1326249 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 19:50 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی: باید در نیمه اول کار را تمام کنیم

امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی در نشست مطبوعاتی دیدار حساس مقابل النصر به سوالات خبرنگاران اماراتی پاسخ داد.

قلعه‌نویی: باید در نیمه اول کار را تمام کنیم

 

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تراکتورسازی در بهترین شرایط برای ثبت اولین صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا قرار دارد، قلعه‌نویی در نشست امروز اعلام کرد که تیمش به امید انجام یک مسابقه در شأن نام ایران و باشگاه تراکتورسازی به زمین خواهد رفت. او که فردا حمایت هواداران  ایرانی را در این ورزشگاه صمیمی شهر دبی پشت سر تیم خود خواهد داشت، امروز با روحیه‌ای بالا مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود.


 

 

1111806

 

امیدوارم بازی خوبی ببینیم
در درجه اول امیدوارم این بازی از نظر کیفیت بازی خوبی باشد، وقتی تیم ها بالا می آیند توقع AFC و هواداران از تیم ها بالا می رود، بنابراین امیدوارم این بازی، یک دیدار با کیفیت باشد. امیدوارم چه آنهایی که در ورزشگاه بازی می بینند و چه آنهایی که از گیرنده ها این بازی می بینند دیدار مهیجی را تماشا کنند.


بازیکنان خارجی النصر خطرناک هستند
ما شناخت خوبی از حریف مان داریم، النصری ها را آنالیز کردیم، تیمی هستند که 50 متر رو به جلوی خطرناکی دارند، بازیکنان خارجی این تیم بسیار خطرناک هستند، در گردش توپ، بازیسازی و پرس تیمی بسیار خوب هستند. امیدواریم بتوانیم با برنامه ای خوب و منطقی بر حریف غلبه کنیم.


ارتباط بین هافبک . فوروارد آنها را باید قطع کنیم
تراکتور هم تیم بسیار خوبی است، ما در بازی های خودمان در لیگ برتر ایران توانستیم به خوبی بازی کنیم و امتیازات خوبی را جمع کنیم، از طرفی بچه های ما هم بسیار آماده هستند، اولین هدف ما این است ارتباط بین خط هافبک و فوروارد آنها را قطع کنیم چرا که اگر به آنها فضا بدهیم به مشکل برخواهیم خورد.

 

اول می خواهیم گل نخوریم و بعد گل بزنیم
اولین هدف ما این است که در نیمه اول گلی دریافت نکنیم و هدف دوم ما هم این است که بتوانیم به گل هم برسیم، ما در روزهای اخیر هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر تاکتیکی با بازیکنان مان کار کردیم که بتوانیم علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه مان، یکی دو گل هم وارد دروازه حریف کنیم. به دنبال این هستیم که با انجام درست کارهای دفاعی و پرس تیمی نگذاریم حریف به گل برسد و علاوه بر آن در همان نیمه اول دروازه حریف را باز کنیم تا در نیمه دوم بتوانیم با خیال راحت تری به بازی بپردازیم.

این بازی شرایط ویژه ای دارد
دو بازی در برابر النصر خواهیم داشت که هر کدام از دیدارها شرایط خودش را خواهد داشت، بازی اول ما در دور رفت و در حالی که مهمان هستیم شرایط ویژه ای دارد، ما حساسیت این بازی را می دانیم و به همین دلیل به دنبال این هستیم تا بتوانیم نتیجه خوبی در این دیدار کسب کنیم و راه را برای بازی برگشت باز کنیم.

باید با دو حریف رقابت کنیم
ما فردا دو حریف خواهیم داشت، حریف اول‌مان النصر و حریف دوم‌مان گرما است. امیدواریم در این بازی بتوانیم با یک برنامه خوب و منطقی بر هر دو حریف مان غلبه کنیم. حریف نقاط ضعفی هم دارد که اجازه بدهید به آنها اشاره نکنم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی فردا نتیجه خوبی بگیریم.


قبلا هم با نیلمار روبرو شدیم
بازی های مرحله حذفی با مرحله گروهی تفاوت دارد، در این مرحله بازی دو نیمه است. نیمه اول در امارات و نیمه دوم در تبریز خواهد بود. باید در این مسابقه بیشتر تمرکز کنیم و مالکیت توپ را در اختیار بگیریم. می‌دانیم نیلمار یکی از مهاجمان با تجربه و خطرناک است، قبلا وقتی این بازیکن در الریان بود دو بار با تیم‌هایم مقابلش قرار گرفتم. شاید الجزیره و النصر از لحاظ کیفیت به یکدیگر نزدیک باشند اما دو بازی متقاوت را در پیش داریم.


برای این بازی بازیکن محروم نداریم، مهدی شریفی مهاجم تیم ما مدت‌ها است که از مصدومیت رنج می‌برد.

 

ايمان موتمني -دبي

دیدگاه‌ها