کد خبر : 1326255 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 18:35 | 104.7K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی: گل‌محمدی دنبال احیای محبوبیتش نباشد

سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید که سرمربی ذوب آهن با ورود فرافکنی به دنبال احیای محبوبیت از دست رفته خود است.

مجیدی: گل‌محمدی دنبال احیای محبوبیتش نباشد

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد مجیدی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، در واکنش به صحبتهای یحیی گل محمدی مبنی بر محرومیت کاپیتان استقلال، گفت: سوال ما این است که مگر رحمتی چه کاری انجام داده است که بابت آن جریمه و محروم شود؟ ایشان که موضوع سوشا مکانی را مطرح می کند باید بگوید که آیا رحمتی نیز مانند سوشا درگیری فیزیکی داشته است؟

از گل محمدی درخواست می کنیم که در این مقطع از فصل به دنبال فرافکنی نباشد. بد نیست یادآوری کنیم اسماعیل شریفات در حالیکه در جام حذفی برابر استقلال محروم بود اما محرومیت او از لیگ به حذفی منتقل نشد و حالا عجیب است که ایشان می خواهند با فرافکنی به دنبال تغییر قانون باشند.

وی ادامه داد: سرمربی ذوب آهن خود باید پاسخگوی رفتار غیر حرفه ای با بازیکنانش باشد که برخورد فیزیکی او موجب تمسخر فوتبال ایران شده است و انتشار آن موجی عجیب را در فوتبال همه دنیا ایجاد کرده است. از کمیته محترم انضباطی می خواهیم که با این حرکت سرمربی ذوب آهن برخورد قاطع انجام دهد و در اولین فرصت رای قاطع خود را در مورد برخورد فیزیکی گل محمدی با بازیکنش صادر کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال همچنین درباره تغییر زمان فینال حذفی، افزود: مسئولان ذوب آهن فصل گذشته در شرایطی مشابه قبول نکردند که دیدارشان با نفت به تاخیر بیفتد. آنها باید این موضوع را لحاظ کنند که در پایان یک فصل سخت و در حالیکه استقلال دو هفته تا دیدار جام حذفی زمان دارد، حفظ تیم بسیار سخت و دشوار است و بحث تغییر زمان فینال حذفی تنها به ضرر استقلال است. مجیدی در پایان گفت: از یحیی گل محمدی درخواست می کنیم تا تمرکز خود را بر روی ذوب آهن بگذارد و تنها به دنبال موفقیت نماینده فوتبال ایران در مسابقات آسیایی باشد و با اجتناب از این بازی های رسانه ای به دنبال احیای محبوبیت از دست رفته خود در نزد هواداران دیگر تیم پایتخت نباشد.

دیدگاه‌ها