کد خبر : 1326283 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 20:33 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

وودوارد: تعویق بازی یونایتد تصمیم درستی بود

اد وودوارد،‌ مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد عنوان کرد که تصمیم باشگاه برای تعویق بازی مقابل بورنموث ، تصمیم درستی بوده است.

وودوارد: تعویق بازی یونایتد تصمیم درستی بود

به گزارش "ورزش سه"، پلیس منچستر اعلام کرد که در داخل ورزشگاه یک بسته مشکوک پیدا کرده و به همین علت از باشگاه یونایتد درخواست کرد که بازی تیمش مقابل بورنموث را به تعویق بیندازد. با این حال امروز مشخص شد که این بسته یک بمب مشقی بوده که یک شرکت تاسیسات امنیتی آن را در ورزشگاه جا گذاشته بود. حال وودوارد عنوان کرد که تصمیم باشگاه برای تعویق بازی تصمیم درستی بوده است.


او گفت:" امنیت هواداران هدف اول ما در هر بار میزبانی ما در اولدترافورد است. در مجموع،‌من به کادر باشگاه افتخار می‌کنم. وقتی متوجه شرایط شدیم،‌باشگاه و پلیس هیچ گزینه ای دیگری به جز احتمال حمله تروریستی را محتمل نمی‌دانستند. نمی‌دانستیم که یک بسته تمرینی تیم امنیتی بوده است. در آینده هم اگر چنین شرایطی پیش بیاید،  همین تصمیم را خواهیم گرفت. ما با پلیس ضد ترور سالهاست که کار می‌کنیم و از حمایتشان لذت می‌بریم. فردا بازی با بورنموث دوباره برنامه ریزی می‌شود و ما با پلیس منچستر در همکاری هستیم که با بالاترین میزان امنیت بازی برگزار شود."

دیدگاه‌ها