کد خبر : 1326319 | 27 اردیبهشت 1395 ساعت 23:02 | 160.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسیدن به چمپیونزلیگ با گل های سردار

آزمون ستاره درخشان آسمان روستوف

در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر روسیه روستوف بار دیگر با درخشش مهاجم ایرانی به یک برد شیرین رسید تا جواز حضور در چمپیونزلیگ فصل بعد را دریافت کند.

آزمون ستاره درخشان آسمان روستوف

به گزارش "ورزش سه"، تیم کوچک روسی که سردارآزمون بهترین گلزن هفته های گذشته اش را در ترکیب اصلی داشت مقابل اورال رده هشتمی سختی های زیادی کشید تا به برد رسیده و نایب قهرمانی اش در این فصل را قطعی و به عنوان یکی از دو نماینده روسیه راهی لیگ قهرمانان فصل آتی شود.

 

1111875


این برد در حالی رقم خورد که روستوف با وجود برتری قاطع بر توپ و زمین نتوانست دژ دفاعی رقیبش را بشکند تا این که سردار یک بار دیگر با پروازهای بلند خود و ضربه سر دیدنی در دقیقه 74 دروازه اورال را باز کرده و نهمین گل خود در این فصل را به ثمر برساند.گلی که روستوف را به لیگ قهرمانان رساند چون دیشب و در آغاز این هفته از رقابت ها زنیت با ستاره های گران قیمت خود مقابل رقیبش متوقف شده بود تا با این برد جایگاه روستوف بین دو تیم بالای جدول قطعی شود.

 

1111876


آزمون که به تازگی به عنوان محبوب ترین چهره طرفداران روستوف انتخاب شده بود برای پنجمین هفته متوالی نامش را در بین گلزنان بازی به ثبت رساند تا ستاره این روزهای آسمان روستوف قلمداد شده و شانس خود را برای قرار گرفتن در ترکیب تیم منتخب فصل فوتبال روسیه افزایش دهد. گلی که او به ثمررساند ورزشگاه مملو از تماشاگر روستوف را منفجر کرد چرا که آنها یکی از بزرگ ترین جشن های فوتبالی خود را برپا کرده و برای اولین بار اروپایی شدند.


این نهمین گل آزمون در این فصل برای روستوف بود، گلی که حداقل سودی بالغ بر 30 میلیون یورو به خزانه باشگاه بحران زده روسی سرازیر می کند تا بخش عمده ای از مشکلاتش حل و فصل شود. حالا این تیم فرصت دارد تا در هفته پایانی برای قهرمانی بجنگد آن هم در جدال با ترک گروژنی در ایالت خودمختار چچن روسیه و در دربی ایرانی های شاغل در این کشور. رویارویی یاران آزمون و عزت الهی با یاران میلاد محمدی در ترک می تواند پایانی خوش بر قصه این فصل روستوف داشته باشد و آنها را به جام قهرمانی برساند به شرطی که تیم اصلی سردار یعنی روبین کازان بتواند زسکا مسکو صدرنشین فعلی رقابت ها را در هفته پایانی متوقف کند و روستوف هم از سد ترک گروژنی بگذرد.


در بازی امروز سعید عزت الهی دیگر ملی پوش ایرانی روستوفی ها بار دیگر از روی نیمکت ذخیره شاهد برد تیمش بود ضمن این که سردار آزمون هم دو دقیقه بعد از گل باارزشی که به ثمررساند به تصمیم قربان بردی اف از زمین خارج شد تا برای هفته پایانی استراحت کند. سردار که در طول دقایق حضور در میدان پرتلاش بود در دقیقه 26 از داور روسی یک کارت زرد هم گرفت و در پایان بازی هم به شدت از سوی نزدیک به 20 هزار نفر تماشاگر حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

دیدگاه‌ها