کد خبر : 1326338 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 00:18 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

بعد از خط خوردن ناحق از تیم ملی، قسم خوردم حق کسی را نخورم

ویسی: اشک بعدی‌ام برای قهرمانی آسیاست

عبدالله ویسی با حضور در برنامه نود در حالی که جام قهرمانی را نیز به همراه خود به استودیو برده بود درباره شرایط تیمی که به عنوان قهرمان لیگ معرفی کرده صحبت کرد.

ویسی: اشک بعدی‌ام برای قهرمانی آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی موفق استقلال خوزستان که موفق شد تیمش را به عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم برساند در ابتدای صحبت هایش با تشکر از عواملی که در این قهرمانی را سهیم بودند صحبت هایش را آغاز کرد.


ویسی که حضورش با پخش تصاویری از او در سال 78 و خط خوردنش از تیم ملی و گریه هایش همراه شد و این مساله در نهایت او را متاثر کرده بود گفت: من همانجا قسم خوردم هیچ وقت حق کسی را نخورم و فلسفه و یارگیری من به گونه ای بود که کسانی که مشکل دارند با جذب کنم. مطمئن باشید اشک بعدی ام را زمانی خواهید دید که تیم را قهرمان آسیا کنیم.


سرمربی استقلال خوزستان در ادامه صحبت هایش وعده عجیبی داد و گفت: من بعد از اینکه در پلی آف فصل گذشته حضور یافتم از مسوولان باشگاه خواستم تا 100 میلیون از قراردادم کسر کنند و بعد از اینکه به آسیا رفتیم آن را به من پرداخت کنند. حتی گفتم کت و شلوار حضور در آسیا را نیز تهیه کنند. شاید ان روز خیلی ها به من خندیدند اما من مطمئن بودم.

 

او درباره جمله معروفش درباره خسوس و اینکه دروازه بان خوب از پدر و مادر خوب بهتر است گفت: اگر قیمتش را بالا نمی برید باید بگویم وقتی به دنبال گلر بودم همه قیمت های نجومی می دادند اما او با قیمتی حدود 500 میلیون از برزیل خودم انتخاب کردم. در نهایت نیز درباره آن جمله ام باید بگویم مادرم به شدت از دستم ناراحت شد و قهر کرد اما من منظورم این بود که گلر خیلی مهم است.

 

عبدالله ویسی در مورد اینکه چطور تیمی که در آستانه سقوط در فصل آینده بودند در این فصل به قهرمانی رسید گفت: حدود 70 درصد از تیم با تغییر مواجه شد. چیدمانی خوبی نداشتیم. درست است که گل زیادی خوردیم اما گل زده مان هم زیاد بود. خط دفاعی مان را تقویت کردیم و دروازه بان گرفتیم. همه چیز دست به دست هم داد و روز به روز بهتر شدیم و به این مقام رسیدیم.


وی در ادامه به اعترافی جالب پرداخت و گفت: من بازی های فولاد نوین را به همراه اسکوچیچ نگاه می کردم. وقتی با او درباره بازیکنانی صحبت می کردم و او می گفت نمی خواهم خوشحال می شدم  و در حالی که اسم انها را برای تیمم یادداشت می کردم. وقتی در انتهای فصل برخی از آنها برای تست به کرج رفتند تا در فولاد تست دهند گفتم نروند چون آنها را نمی خواهد و ما از این حربه برای بستن تیمم استفاده کردم.

دیدگاه‌ها