کد خبر : 1326367 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 01:15 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای RMC

طبق ادعای RMC، باشگاه منچستریونایتد برای جذب زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی که به تازگی از پاری سن ژرمن جدا شده، قراردادی یک ساله پیشنهاد داده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد قراردادی یک ساله را به زلاتان ابراهیموویچ پیشنهاد داده است تا این ستازه سوئدی را در تابستان پیش رو با انتقالی آزاد به اولدترافورد بیاورد. زلاتان ابتدای هفته آخرین بازی خود برای پاری سن ژرمن را مقابل نانت انجام داد و تابستان آتی بازیکن آزاد محسوب می شود.

 

1110904

 

به گزارش شبکه رادیویی RMC ، زلاتان در حال بررسی پیشنهاد منچستریونایتد است. پیشنهاد شیاطین سرخ به زلاتان حقوق هفتگی 225 هزار پوندی است و قرارداد وی در صورت توافق طرفین تا یکسال دیگر نیز قابل تمدید است.

 

طبق ادعای این منبع، یکی از شروط زلاتان برای پذیرفتن این پیشنهاد، آگاهی از نام سرمربی فصل بعد یونایتد است. ستاره سوئدی پیش از این اعلام کرده بود که حاضر نیست زیر نظر لوئیس فان خال کار کند حال آنکه این مربی هلندی تا 2017 با شیاطین سرخ قرارداد دارد. با این اوصاف در صورت یونایتدی شدن زلاتان، می توان اطمینان یافت که سرمربی فصل بعد قرمزهای الدترافورد، فان خال نخواهد بود.

دیدگاه‌ها